Da Ferrari radi na hibridnom sportskom automobilu, odavno znaju već i vrapci na grani. Sada pak imamo i prvi dokaz koji govori tomu u prilog
Talijanski proizvođač automobilske egzotike u veljači je patentnom uredu dostavio skicu koja pokazuje shemu hibridnog sustava.
Prema Ferrariju, postoje četiri načina na koji bi ovakav sustav mogao funkcionirati u jednom od njihovih automobila, a prema svakom – motor s unutarnjim sagorijevanjem pogoni jedan par kotača putem diferencijala s ograničenim proklizavanjem, dok drugi par kotača pogoni jedan elektromotor ili dva manja elektromotora po jedan u svakom kotaču.
U Ferrariju vjeruju da bi na ovaj način uspjeli dobiti prednosti integralnog pogona uz ne pretjerano povećanje mase. Također bi mogli vozaču ponuditi mogućnost odabira između isključivo stražnjeg odnosno pogona na sva četiri kotača.
Ovisno o izdržljivosti baterije sustav bi tako mogao pri određenim brzinama automobil pogoniti isključivo na električnu energiju, čime bi se smanjila potrošnja goriva i emisija CO2 ne pretjerano štedljivih i ekološki 'osviještenih' Ferrarijevih automobila.