Uz dizelaše se vežu mnoge lijepe i poželjne karakteristike. Dobar zvuk, nažalost, nije jedna od njih. Bar ne dosad
Premda su u minulih nekoliko desetljeća od ekološki nepodobnih i nimalo vozački nastrojenih motora dizelaši napredovali do vrlo čistih i eksplozivnih pogonskih jedinica, koje čak dominiraju nekim sportskim natjecanjima, činjenica jest da se nijedan ne može pohvaliti posebno privlačnim zvukom koji razvija u radu.
Moramo priznati da smo tim više bili nestrpljivi kad je Maserati lansirao novi Ghibli s prvim dizelskim motorom pod poklopcem.
Moderni V6 djelo je ruku Ferrarijevih inženjera, a iz tri litre obujma pomoću para turbopunjača istiskuje 275 KS i čak 600 Nm okretnog momenta. Talijani kažu da u kombiniranom ciklusu traži šest litara goriva na stotinu kilometara te da je limuzinu veličine BMW-serije 5 sposoban s mjesta do 100 km/h ubrzati za 6,3 sekundi.
Sve ovo zvuči impresivno, no niti približno impresivno kao zvuk koji spomenuti motor razvija.
Poslušajte i ne vjerujte vlastitim ušima.