Prvi čovjek Fiata, Sergio Marchionne, već neko vrijeme otvoreno vabi ostale proizvođače na partnerski odnos te ne planira odustati unatoč tome što su ga GM, Opelov vlasnik, i PSA grupa (Peugeot-Citroen) već nekoliko puta odbili
Marchionneova tvrdoglavost i upornost vjerojatno će se na kraju isplatiti, jer oba proizvođača trenutno muku muče s prodajom.
U GM-u se praktički i ne sjećaju kad je Opel zadnji put bio profitabilan, dok PSA grupa, u suradnji s francuskom vladom koja daje jamstva, prolazi kroz restrukturiranje kojem je cilj zatvaranje pojedinih tvornica i otpuštanje radnika u cilju smanjivanja troškova.
Međusobnom razmjenom dionica trojac bi stvorio podlogu za rezanje troškova kroz dijeljenje platformi, tehnologija i materijala, a nova megagrupacija s udjelom na europskom tržištu od 25 posto prestigla bi čak i moćnu VW grupu (24,8 posto), čije je šefove Marchionne već nekoliko puta optužio za prljavu igru.
Glasnogovornici GM-a i PSA-e nisu bili voljni komentirati medijska nagađanja, no kao i puno puta dosad, moglo bi s pokazati da gdje ima dima, ima i vatre.