Postoji više vrsta tunera – oni koji automobil dorađuju tek vizualno, bez značajnijih preinaka na mehanici, oni koji ne zadiru pretjerano u izgled vozila no zato od konvencionalnog automobila naprave cestovnu raketu te, naravno, oni koji svoj posao shvaćaju veoma ozbiljno pa kada završe s doradama na automobilu teško je uopće prepoznati koje je vozilo poslužilo kao baza
Gemballa je upravo jedan od takvih tunera. Za njihov posljednji uradak dovoljno je čuti tek ime pa da znate da je riječ o monstrumu – Gemballa Tornado 750 GTS. Oni upoznati s proizvodnom linijom ovog nadrealnog Njemačkog tunera tek će po kratici na kraju imena pogoditi o čemu je riječ – doradi Porscheova SUV-a Cayennea.
Gemballini mađioničari korjenito su izmijenili izgled automobila, koji sada više nalikuje nečemu što bismo mogli vidjeti na velikom platnu u kakvom filmskom znanstveno-fantastičnom blockbusteru, nego urbanom vozilu. 'Mad Max' izgled naglašen je masivnim prednjim branikom te poklopcem motora sa serijom usisa, proširenim blatobranima i aerodinamičnim pragovima, kao i ogromnim 22-colnim felgama od lake aluminjske legure, na koje su omotane gume dimenzija 335/25 Z22.
Interijer su Gemballini stručnjaci odlučili prilagoditi prijevozu četiriju osoba u zasebnim školjkastim sjedalima presvučenim kožom i alkantarom. Izmijenjen je i izgled kontrolne ploče, kao i materijali središnje konzole. Ipak, prave preinake odrađene su ispod površine, gdje je Porscheovom V8 zapremnina povećana sa 4.8 litre na 5.0, dok je remapiranjem ECU-a te instalacijom turbopunjača i intercoolera snaga povećana na čak 750 KS pri 6.400 okretaja u minuti. Okretni moment iznosi 1.050 Nm pri 3.200 okretaja u minuti.
No to nije sve. U Gemballi tvrde kako je njihov Tornado u odnosu na Porscheov Cayenne omršavio gotovo nevjerojatnih 250 kilograma! Sve to jamči Gemballinom monstrumu da se s ubrzanjem do stotke obračuna za 4,3 sekunde te postigne maksimalnu brzinu veću od 300 km/h. Kako bi se pri ovim ekstremnim brzinama Tornado sigurno zaustavio, brinu se 420 mm diskovi sa šesteroklipnim klještima sprijeda te 380 mm diskovi sa četveroklipnim klještima straga.
Tornado je opremljen i sportskim prilagodljivim ovjesom, kojime mu se odstojanje od tla može smanjiti za do 70 mm, a u Gemballi tvrde i da nudi uvjerljivije vozne osobine kroz povezane zavoje. Naposljetku valja spomenuti i ekskluzivnost Gemballinog modela. Pritom ne mislimo samo na paprenu cijenu od 400.000 eura; njemački tuner, naime, planira proizvodnju svega 50 primjeraka ovog nečuvenog automobila.