Američki proizvođači automobila Chrysler i GM konačno mogu bar nakratko odahnuti i po što bržem postupku nastojati prodati nagomilane automobile
Američki FED je, naime, isporučio GM-ovom i Chyrslerovom kreditoru GMAC-u šest milijardi dolara iz 700 milijardi teškog TARP programa nakon što je GMAC dobio status bankarske holding kompanije.
GMAC je zbog visoke izloženosti i loših kreditnih plasmana dosad ograničavao ponudu kredita osobama s manje od 700 FICO bodova, što je GM u posljednjih nekoliko mjeseci koštalo gotovo nevjerojatnog četrdesetpostotnog pada prodaje
Sada, pak, GMAC nudi auto-kredite kupcima s najmanje 621 FICO bodom, što je, prema američkim analitičarima, granica između prvorazrednih i drugorazrednih kredita koji su, podsjećamo, američke proizvođače i doveli u trenutnu nezavidnu poziciju.
Upumpavanjem sredstava u GMAC američka vlada ponovno je poručila američkom narodu da nema ništa od štednje, već da je ključ oporavka nastavak zaduživanja i potrošnja.
U međuvremenu je GM prvi reagirao i kupcima omogućio kupnju Chevy TrailBlazera, GMC Envoya i čitave Saabove postave uz nultu stopu kamate i financiranja za 60 mjeseci.