Prometni su stručnjaci upozorili da bi jumbo plakat koji prikazuje jednu od najseksipilnijih Britanki, Kelly Brook, odjevenu samo u tenisice mogao biti odgovoran za prometne nesreće
Glumica i model Kelly Brook početkom ovog tjedna promovirala je reklamnu kampanju za koju je pozirala gola. Dobro, u tenisicama. Radi se o novoj Reebokovoj liniji EasyTones za koju je Kelly isplaćena fina svota.
No, koliko je lijepa Engleskinja razveselila prolaznike, toliko su se stručnjaci za promet uznemirili. Ali ne u onako pozitivnom smislu. Naime, stručnjaci s Instituta naprednih vozača (Institute of Advanced Motorists) popljuvali su 12-metarske plakate tvrdeći da će Kellyine 'ubitačne obline' sigurno uzrokovati prometne nesreće jer odvlače pažnju vozačima.
Kad se u Britaniji pojavila zloglasna 'Hello, Boys' reklama, na desetke prometnih nesreća stručnjaci su pripisali zamamnoj Evi Herzigovi koja je na tom plakatu reklamirala donje rublje Wonderbra.
'Činjenica da se većina muškaraca sjeća reklame 'Hello, Boys' govori o tome koliko su bili koncentrirani na vožnju, a koliko na plakat', rekao je Peter Rodger s Instituta.
Istraživanje kanadskih znanstvenika pokazalo je da su prometne nezgode narasle za 50 posto nakon što su uz cestu postavljeni takvi jumbo plakati.
No, Kelly je bila i više nego zadovoljna plakatom: 'Jako sam uzbuđena što imam svoj vlastiti reklamni plakat, a i bilo je zabavno snimati. Malo je zastrašujuće gledati se u tako predimenzioniranom izdanju, ali valjda ću se naviknuti jer sam upravo odradila i snimanje za Playboy. Ovo je moj goli mjesec!'