Najpoznatiji lanac ulične mode H&M ne poznaje riječ 'kriza' - ovih dana su iz kompanije izvijestili javnost o uspješnom radu, ali i lansiranju nove kozmetičke linije
Švedska je kompanija u razdoblju od rujna do studenog ostvarila dobit nakon oporezivanja od 6,2 milijarde švedskih kruna, što je 12 posto više nego u istom razdoblju godine ranije. Prihodi su skočili 17 posto, na 42,6 milijardi kruna. H&M Hrvatska je u razdoblju od rujna do studenog 2014. ostvario prihod od 225 milijuna švedskih kruna, odnosno 24,25 milijuna eura (oko 185 milijuna kuna), što je devet posto više nego u istom periodu 2013.
Iako su do sada imali liniju kozmetičkih proizvoda, ona je bila potpuno zasjenjena odjećom pa se švedski brend odlučio za nešto sasvim novo. Tako su najavili da će se nova beauty linija moći kupiti u 900 trgovina i putem interneta, ali za sada ne i u Hrvatskoj. Od jeseni će se u H&M-ovim trgovinama moći kupiti šminka te proizvodi za njegu tijela i kose, a sadašnja linija kozmetičkih proizvoda bit će potpuno izbačena.
Da je H&M postao nezaustavljiv, pokazuje i prošlogodišnje proširenje sportske linije, ali i veći broj modela cipela. Sada je, očito, kozmetika došla na red.
U sklopu proširenja biznisa najavljuju i otvaranje oko 400 novih trgovina, većinom na tržištima na kojima su već prisutni, a planiraju i otvaranje novih internetskih trgovina, s naglaskom na istočnoeuropske zemlje poput Mađarske, Češke, Poljske, Rumunjske i Slovačke.