'SWEET FIFTEEN'

Haljine zasićene detaljima u duhu Boudoirove estetike

23.05.2016 u 14:07

  • +10

Boudoir

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju kampanju za hvaljenu slavljeničku kolekciju 'Boudoir Sweet Fifteen', koju je cijela regija mogla pogledati na nedavno održanom Premium Cro À Porteru u prekrasnom ambijentu Klovićevih dvora

Boudoir ove godine slavi 15 godina postojanja, modnog i umjetničkog stvaralaštva na regionalnoj modnoj sceni, a tom prilikom snimljena je kampanja za kolekciju 'Sweet Fifteen', koju je osmislio i snimio cijenjeni modni fotograf Mladen Šarić, također potpisnik dizajna seta. Snimanje je ostvareno u suradnji s najboljim beauty stručnjacima u regiji - Saša Joković je šminkao, Milena Maršić (Salon Glamour) kreirala je frizure, a styling potpisuje Ivana Pavić. Modeli agencije Talia Model su Ivona, Goga i Tia.

Vjerne svome prepoznatljivom modnom rukopisu, Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić svakoj novoj kolekciji dodaju neke nove elemente. U ovoj kolekciji to su originalni printovi, inače karakteristični za megapopularnu prêt-à-porter kolekciju 'Fiskultura', a ovog puta implementirani su u couture kolekciju, nevjerojatno minuciozan spoj isprepletenih elemenata prepoznatljivih upravo za Boudoirovu estetiku.

Slojevitost nježnih tekstura od tila, ručno izražene ruže koje padaju u slapovima latica i zamršen vitraj čipkastih aplikacija samo su dio bogatstva Boudoirove couture kolekcije 'Sweet Fifteen'.

'U našoj novoj kolekciji objedinjeni su svi kreativni elementi koji su stvoreni u radu brenda Boudoir. Sve haljine izuzetno su zasićene detaljima, kao da nas vodi misao 'i kad je previše, nije dovoljno', ali u konačnici, cjelina svakog modela je u svakom segmentu smislena te detalji opravdavaju svoju svrhu u kolekciji kao cjelini koja je u duhu Boudoirove estetike', izjavile su Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić.