Ovo nije prva hibridna S-klasa koju nam je Mercedes predstavio, no svakako je prva koja će podići mnogo obrva
Deklarirana prosječna potrošnja od tri litre goriva na stotinu kilometara u kombiniranom europskom ciklusu je podatak kojim bi se pohvalio i maleni gradski kompakt, a kamoli dvotonska krstarica poput S-klase.
U Mercedesu tvrde kako su taj rezultat postigli kombiniranjem 107 KS snažnog elektromotora s novim biturbo benzinskim V6 koji razvija 328 KS i 480 Nm okretnog momenta. Dva pogona mogu raditi potpuno odvojeno, a samo na električnu energiju hibridna S-klasa može prevaliti 30-ak kilometara.
Baterije S 500 Hybrida, koje imaju deset puta veći kapacitet od onih u modelu S 400 Hybrid, pune se regenerativnim kočenjem ili, prvi put dosad, direktno preko utičnice. Mercedes je automobil opremio i sustavom koji putem navigacije analizira cestu osam kilometara ispred vozila te ovisno o stilu vožnje priprema automobil za maksimalne performanse ili štedljivost.
S 500 Hybrid daleko je od sporog automobila s deklariranim sprintom do 100 km/h za 5,5 sekundi te maksimalnom brzinom elektronski ograničenom na 250 km/h.
Automobil će svjetsku premijeru imati idući mjesec u Frankfurtu, a ondje će Nijemci definirati i cijenu.