Parfem Marca Jacobsa, Lola, dobio je Oscara za parfeme na najpoznatijem i najvažnijem sajmu kozmetike na svijetu, Cosmoprofu u Bologni
Lola je Talijanima prvi izbor mirisa, a odiše na geraniju, vaniliju i grejp. Pokazalo je to istraživanje na 40.000 Talijana na 401 prodajnom mjestu, piše Jutarnji list.
Ono što je posebno upalo u oko kod istraživanje je činjenica da recesija gotovo i nije imala utjecaja na potrošnju mirisa. Svega jedan posto manje Talijani su trošili na parfeme u prošloj godini.
Od devet milijardi eura, koliko vrijedi tamošnje kozmetičko tržište, 898 milijuna otpada upravo na parfeme. Češće si ih priušte žene.
Hrvati su u recesiji također nastavili lijepo mirisati – recesija, naime, nije drastično smanjila potrošnju.
'U Hrvatskoj je prodaja pala oko 13 i 15 posto, baš kao i maloprodaja općenito', rekao je Nikša Bartolić iz Laura kozmetike. Parfema će se Hrvati, čini se, odreći kad se odreknu voća i povrća.
Prvo je pala prodaja luksuzne kozmetike, u korist one koja se može naći u drogerijama, no taj se trend opet okrenuo te je opet skočila potražnja za skupom kozmetikom, otkrio je Bartolić. Paradoksalno, za razliku od prestižnih skupih brendova, pad u prodaji bilježe oni u masovnoj distribuciji.
Kako piše Jutarnji, Hrvati najviše padaju na najnovije parfeme. Od ženskih su najprodavaniji Chanelov miris Chance Eau Tendre, a slijedi Coco Mademoiselle 2 i Chloe Signature.
Slijedi Chanel 5, Euphoria Calvina Kleina, Armani Code, Bvlgari Omnia Crystalline i Daisy Marca Jacobsa.
Od muških parfema, najprodavaniji je Chanelov Allure Sport, Armani Code, CK Free, The one Dolce i Gabbana te Hotwater od Davidoffa.
Popularnost brandova izgleda ovako: Chanel, CK, Armani, Bvlgari, Boss, Dior, Givenchy i D&G.