DIDA BOŽA

Hrvatski džem od smokava dobio veliko priznanje u SAD-u

26.11.2013 u 10:12

Bionic
Reading

Prestižni američki časopis Bon Appétit uvrstio je džem od smokava Dalmatia, proizvod tvrtke Hermes International, na svoju ljestvicu 25 Must Have Items for the Holidays (dvadeset i pet proizvoda koje morate nabaviti za blagdane), objavljenu u novom, prosinačkom izdanju

Uz to, časopis je džemu dodijelio službeno priznanje Bon Appétit Seal of Approval, kojim je potvrdio kvalitetu ovog džema proizvedenog u Hrvatskoj. Naime džem od smokava hrvatske tvrtke Hermes International prodaje se u Sjedinjenim Američkim Državama pod nazivom Dalmatia, a kupci u Hrvatskoj poznaju ga kao dio brenda Dida Boža.

Proizvodi s ljestvice Bon Appétita su prošlog tjedna predstavljeni i u poznatoj emisiji 'Today' američke TV mreže NBC, a voditeljice emisije i predstavnica časopisa gledateljima su dale nekoliko ideja za sljubljivanje džema od smokava sa sirevima i drugim namirnicama.

'Naši džemovi i namazi ponosni su nositelji brojnih međunarodnih medalja i nagrada sa sajmova i prezentacija. Priznanje cijenjenog časopisa Bon Appétit i predstavljanje u popularnoj emisiji 'Today' osobito nas raduje jer nam pokazuje da smo kvalitetom i upornošću uspjeli postići to da jedan proizvod iz naše male zemlje zauzme značajnu poziciju na američkom tržištu i stekne povjerenje tamošnjih potrošača. Posebno sam sretan što i naši kupci u Hrvatskoj sve više prihvaćaju i isprobavaju inovativne načine konzumacije džemova s, primjerice, sirevima, što je na američkom i drugim tržištima uobičajeno već godinama', istaknuo je Neb Chupin, vlasnik tvrtke Hermes International.

'Prijatelj mi je prije nekoliko godina poslužio ovaj sladak džem prepun okusa i otada više ne poslužujem sireve bez njega', piše o džemu od smokava Dalmatia u Bon Appétitovom članku koji donosi pregled 25 proizvoda što ih novinari i urednici oduševljeno preporučuju svojim čitateljima.

Inače, riječ je o američkom časopisu o hrani koji svaki mjesec donosi vijesti i novitete iz svijeta prehrambene industrije. Prvi broj izašao je daleke 1956. godine u Kansas Cityju, a danas ima nakladu veću od 1,5 milijuna primjeraka. Prosječna dob čitatelja Bon Appétita je oko 48 godina, 74 posto čitatelja su žene, a 46 posto njih fakultetski je obrazovano.