Hyundai je odlučio agresivno ući na tržište luksuznih automobila i pritom, čini se, ne bira sredstva
Namjera korejskog proizvođača bila je svoj najluksuzniji model u ponudi, novi Equus, distribuirati putem standardnog ovlaštenog prodajnog lanca u SAD-u, međutim proizvođač iz Seoula predomislio se i odlučio se za individualni pristup, kakvog se ne bi posramio ni Rolls Royce.
Hyundai će, naime, za demonstraciju Equusa izučene specijaliste u prodaji slati ondje gdje i kada kupac to poželi po programu 'Vaše vrijeme, vaše mjesto'. No to nije sve.
Korejski proizvođač želi da kupovina Equusa bude najprestižniji doživljaj u automobilskoj industriji pa vlasnik svoj automobil neće morati ni voziti na servis, već će po njega doći Hyundaijev tehničar, te mu, za vrijeme dok je Equus na servisu, na korištenje ustupiti kupe Genesis.
Jesmo li spomenuli da vlasnici servis ugovaraju putem Applevog iPada koji besplatno dobivaju umjesto servisne knjižice?
I sve to za 50-ak tisuća američkih dolara, odnosno 270-ak tisuća kuna prema aktualnom tečaju. Prava šteta što Equus, zasad, još nije dostupan na europskom tržištu.