PAPRENI KOMPAKT

I Peugeot ima konja za utrku – lansiran 308 GTi

21.05.2010 u 10:57

Bionic
Reading

Premda su automobilski mediji pisali drugačije, Peugeot ipak nije odustao od proizvodnje 308-ice GTi. U početku dostupan isključivo kao model s petero vrata, 308 GTi će se naći u automobilskim salonima već početkom srpnja

Kao i kod svakog paprenog kompakta, najvažnija stvar je srce sustava. Peugeot se odlučio za oprobani 1.6-litreni THP turbopunjeni benzinski motor razvijen u suradnji s BMW-om, koji već pogoni model 207 RC i RCZ Coupe.

Pod poklopcem 308-ice GTi ovaj će motor razvijati 200 KS u rasponu od 5.500 do 6.800 okretaja u minuti te 275 Nm od 1.700 do 4.500 o/min. Za izmjenu brzina standardno će biti zadužen šesterostupanjski ručni mjenjač.

Francuzi tvrde da će tako motoriziran 308 do stotke pojuriti za 7,7 sekundi te odraditi prvi kilometar za 27,8 sekundi. Maksimalna brzina nije poznata, no trebala bi iznositi oko 220 km/h. Prosječna potrošnja u kombiniranom ciklusu deklarirana je na 6,9 litara na stotinu kilometara.

308 GTi leži na 10 mm nižem sportskom ovjesu te raspolaže učinkovitijim sustavom kočnica s diskovima promjera 340 mm sprijeda i 290 mm straga.

Automobil će u Peugeotovim salonima biti dostupan od 10. srpnja po preporučenoj cijeni od 26.900 eura.