Iako se Kanada u domaćoj javnosti već neko vrijeme spominje kao 'obećana zemlja' za sve one kojima je dosta tmurne hrvatske stvarnosti, jedan primjer iz Kanade prikazuje da je moguća i obrnuta situacija
Ontario Lottery and Gaming Corporation, koja organizira igre na sreću u Kanadi, poznata je po svojim duhovitim reklamama za lutriju. Iako OLG, kao organizator nacionalne lutrije, većinu reklama snima upravo u Kanadi, ponekad se snimanje organizira i na nekoj drugoj lokaciji, a nedavno je došlo vrijeme i za Hrvatsku.
Reklama prikazuje nekolicinu mladih koji uživaju u kamp kućicama na hrvatskoj obali, a glasnogovornica OLG-a Galit Solomon pojasnila je da njihove reklame često opisuju ono što bi ljudi napravili da osvoje dobitak na lutriji.
'Putovanje je jedna od najčešćih želja koje ljudi ističu, a Hrvatska je jedna od najatraktivnijih lokacija za ljubitelje kampiranja na Mediteranu', rekla je Solomon, potvrdivši tako da je kanadski san u Hrvatskoj ipak moguć - pa makar samo za dobitnike na lotu.