OSAM VELIČANSTVENIH

Izdržali su test vremena: Ovi make-up proizvodi s razlogom nose titulu kultnih

16.12.2021 u 13:33

Bionic
Reading

Uvijek prisutni na sceni uz godišnji nalet novih, pojedini make-up proizvodi prelaze godine 'bez bora', pritom sloveći za ikone u kozmetičkoj industriji koje privlače generacije žena

Rogue Dior, nijansa 999

Rogue Dior prvi je ruž za usne prodan u svijetu i prvi kozmetički proizvod prodan u Kini. Jedan ruž brenda Dior kupi se svake dvije sekunde u svijetu. Stvorena 1953. godine, linija ruževa Rogue Dior tada je bila dostupna u osam nijansi i sve su činile sklad s Diorovim kreacijama. Od Tada je nastalo 1800 nijansi ovog kultnog ruža, od kojih je ona pod rednim brojem 999 dugi niz godina najpopularnija, a najprodavanija u Francuskoj.

Rogue Noir lak za nokte s potpisom Chanela, nijansa Le Vernis

Svjetska javnost prvi ga je put imala priliku uočiti u na jesensko-zimskoj reviji brenda Chanel 1994. godine, a u isto vrijeme i na Umi Thurman u kultnom filmu 'Pakleni šund ' Quentina Tarantina, no službeno je lansiran u prodaju u proljeće 1995. godine. Tada je nosio broj 18 (vamp nijansa u SAD-u) i bio inspirrian jednom od omiljenih boja Coco Chanel, boji crne trešnje. Danas je lak Rouge Noir više od samoga trenda predstavljajući statement pečat na stopalima i rukama.

Free Prism puder u prahu brenda Givenchy

Dugi niz godina najprodavaniji puder u prahu još uvijek je broj jedan u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Španjolskoj i Kini. Stvoren 2006. godine i dostupan u četiri nijanse izumitelj ovog pudera za brend Givenchy je Nicolas Degennes, a u svijetu se proda svakih pet sekundi.

Touche Eclat s potpisom Yves Saint Laurenta

Jednostavan klik vrha olovke dovoljan je za vizualnu reprodukciju osam sati mirnog sna. Ovaj make-up proizvod proda se svakih 10 sekundi diljem svijeta, a predstavlja korektor, highlighter i proizvod za njegu kože u jednom, a brojni su ga bezuspješno pokušali kopirati.

Luminous Silk s potpisom Armanija

Sa svojim prvi puderom, koji će uskoro proslaviti 21. rođendan, Giorgio Armani želio je postići 'iznimno nježan efekt, poput svile koja klizi po koži kako bi otkrila njezinu svjetlost'. Opremljen patentiranom tehnologijom, nazvanom Micro-fil Light, ovaj kozmetički proizvod kombinira mikronizirane pigmente, sedef i prozračni glicerin, a u kombinaciji daruju 8 sati hidratacije i ultra-prirodan finiš koji omogućuje transparentan izgled kože. Danas, dostupan u 40 nijansi, čak je inspirirao i nastanak drugih proizvoda poput korektora, kompaktnog pudera i hidratantne baze.

Volume Millions of Lashes brenda L'Oreal Paris

Već 11 godina francuski div L'Oreal Paris 'milijunizira' trepavice žena diljem svijeta svojom maskarom koja je postala bestsellerom i omiljenim alatom vizažista, a o njezinoj popularnosti dovoljno govori podatak da se u svijetu proda jedna maskara svakih 14 minuta, odnosno više od sedam milijuna na godišnjoj razini.

Terracotta puder brenda Guerlain

'3 tjedna sunca u 3 sekunde' obećanje je koje stoji izda Terracotta pudera koji pršti hidratantnim aktivnim sastojcima. Od 1984. godine, kada je lansiran u prodaju, stekao je toliko sljedbenika da se jedan komad proda svakih 20 sekundi u svijetu.

Absolu Rouge brenda Lancôme

Hidratantna formula s Proxylanom koja hidratizira i preoblikuje usne za dugotrajnu udobnost. Lancômeov Absolu Rouge mjerilo je svoje vrste.