Godinu koja je gotovo već iza nas obilježila je rastuća popularnost TikTok beuty trendova te značajno povećanje svijesti o brizi za vlastito zdravlje i dobrobit, ali i važnosti pravilne njege kože. Obzirom na promjene u beauty svijetu postavlja se vrlo zanimljivo pitanje - koji su to trendovi i proizvodi koji će vladati 2022. godine?
Modna platforma Stylight otkriva pet ključnih beauty trendova koji će obilježiti godinu pred nama. U potrazi za novim trendovima koji će vladati 2022. godinom analizirani su klikovi i pretraživanja 120 milijuna godišnjih korisnika, a ovih pet trendova se posebno izdvajaju.
Organski i ekološki beauty proizvodi
Prema njemačkoj studiji koju je provela Klarna 2021. čak 30 posto pripadnika Generacije Z izjavljuje kako radije kupuje veganske proizvode kada je u pitanju ljepota dok visokih 41 posto kaže kako su spremni potrošiti nešto više na brendove koji poštuju okoliš. Ovaj trend je potvrđen i na Stylightu, a podaci pokazuju da su se tijekom 2021. godine klikovi na certificirane organske proizvode ukupno povećali za 55 posto, a na veganske proizvode za 31 posto.
Jedan od vodećih proizvoda koji trenutno doživljava vrhunac potražnje i prodaje je Good Apple Foundation, proizvod brenda KVD Beauty. Naime, brojke pokazuju kako je u studenom 2021., u odnosu na prethodni mjesec, broj klikova za taj proizvod porastao za više od 100 posto, a sam brend je zabilježio porast klikova od 17 posto u istom tom razdoblju.
Zaštita od sunca i plavog svjetla
Nedavna studija koju je istaknuo Medical News Journal sugerira da svi ljudi, bez obzira na boju kože, mogu imati koristi od korištenja tonirane kreme za sunčanje. Istraživanje je također pokazalo kako tonirana krema za sunčanje može biti od velike pomoći osobama koje imaju problema s hiperpigmentacijom. A s toliko ljudi koji nastavljaju raditi od kuće, zaštita kože od plave svjetlosti također je postaje sve važnija, a taj trend zabilježen je i na Stylightu.
Tako su klikovi za Aveneovu toniranu kremu za sunčanje, UV Multi-Mineral Defense prošli mjesec porasli za 400 posto. Sam brend također doživljava vrhunac potražnje s porastom od 26 posto klikova tijekom proteklog mjeseca.
Njega vlasišta
Potreba da njegu kože uključimo u našu svakodnevnu beauty rutinu sve je važnija, ali se pojavljuje novi trend, a zove se njega vlasišta. Tako su određeni proizvodi, poput posebnih masažnih četkica za piling tjemena, sve češći dodatak u brojnom kupaonicama, a čini se da potrošači više no ikad traže proizvode za njegu kože posebno dizajnirane za njegu vlasišta.
I doista, globalni interes pretraživanja s ključnom riječi 'proizvodi za vlasište' porastao je za 70 posto na Googleu u studenom 2021. Stylight je primijetio i povećanje od 350 posto klikova za proizvod Scalp Clarifying Scrub, brenda NatureLab Tokyo.
Trendovi ruževa
U 2021. godini crni ruž se, ponovno, pojavio na modnim pistama, crvenim tepisima i street styleovima. Malo hrabriji od klasičnog crvenog ruža za usne, sugerira povratak pop-punk trenda 90-ih koji će se nastaviti i tijekom 2022. godine. No, s druge strane uočava se povratak neutralnih i prirodnih ruževa – Cliniqueov Almost Lipstick u boji Black Honey postao je viralni trend sa svojom nevjerojatnom sposobnošću da se prilagodi svakom tonu kože, stvarajući potpuno jedinstvenu i laskavu boju za svakoga. A tu su i brojke sa Stylighta koje bilježe porast broja klikova za više od 1000 posto samo u studenom.
Naljepnice za lice u obliku kamenčića i dragog kamenja
Jedan od glavnih trendova za sljedeću godinu bit će naljepnice za lice u obliku sjajnih kamenčića i dragulja. Interes za ovim proizvodom, čija je ključna riječ 'face gem' (dragulj za lice) tijekom studenog utrostručio se na Googleu, a taj trend potvrđuju i Stylightove brojke. Posebno su popularni ukrasni kamenčići brenda Color Pop Individual čiji je broj klikova porastao za 100 posto u odnosu na prethodni mjesec, a prema svemu sudeći ovaj trend neće iščeznuti s prolaskom novogodišnje noći.