Rad od doma zahvaljujući pandemiji koronavirusa u mainstream katapulatirao je takozvani loungewear tip odjeće, stavljajući udobnost na vrh priroriteta kada je riječ o poslovnom odijevanju, no prema dizajneru i utemeljitelju brenda N°21, Alessandru Dell'Acqui, povratak tradicionalnih poslovnih komada nužno ne mora predstavljati žrtvovanje udobnosti
Njegova nova, a ujedno i slavljenička kolekcija stvorena od 12 modela suknju olovka kroja dokazuje da odijevanje u neke druge komade osim trenirke ne trebaju predstavljati borbu s udobnošću. Suknje olovka kroja dugi niz godina povezivale su se isključivo s poslovnim stilom odijevanja, no posljednjih sezona brojni dizajneri poigrali su se njezinim dizajnom stvorivši svestrani komad koji, osim u poslovnom okruženju, odlično funkcionira i kao odjevni komad namijenjen svečanijim prilikama.
Kreativni direktor brenda N°21 ima ključnu ulogu u ponovnom oživljavanju modne relevatnosti suknji olovka kroja nakon što su 2018. godine veću pozornost zadobile u proljetno-ljetnim kolekcijama dizajnerskim brendova poput Victorije Beckham, Altuzarre, američkog dizajnera Michaela Korsa i talijanskog dvojca Dolce & Gabbana.
Iako nikada nije u potpunosti nestala s modne scene, suknju olovka kroja u popularnosti su zamijenile neke drug trendovske siluete, a svake sezone mijenjala se po pitanju krojeva, dužina i materijala poput kože koja će, po svemu sudeći, obilježiti naredne mjesece.
Dell’Acqua definirao je prepoznatljivi stil vlastitog brenda N ° 21 koji je od prvog dana pobudio veliko zanimanje modnih urednika, kao i kupaca.
'Danas moramo odgovoriti na mnoštvo potreba i životnih stilova žena različitih dobnih skupina diljem svijeta' u razgovoru za britansko izdanje modne biblije Vogue istaknuo je dizajner dodavši: 'Potrebno je kalibrirati svaki detalj i razmotriti razna komercijalna ograničenja, ali ja i dalje se u velikoj mjeri povodim za vlastitim instinktom'.
Ovaj 57- godišnji talijanski dizajner, koji u svom portfelju ima navedene angažmane za brendove Genny i Rochas, tek je svojim vlastitim brendom uspio u potounosti osvijestiti talent za dizajniranje praktičnih i ženstvenih odjevnih komada.
'Suknja olovka kroja predstavlja snažnu opoziciju između strogosti kroja i izuzetno ženstvenog stava, što mi omogućuje da se igram s izuzetno ženstvenim i muškim materijalima', otkriva dizajner.
Njegova kolekcija stvorena od 12 modela suknji olovka kroja u prodaju je lansirana prvoga dana mjeseca rujna i realizirana je u tri oblika, od kojih je svaki nadahnut imaginarnom ženom izražene osobnosti – Lou, Betty i Marina.
Da bi svojoj kolekciji suknji ubrizgao suvremeni dojam, Dell'Acqua je eksperimentirao s različitim materijalima poput tkanina ukrašenih uzorkom zebre, žutom i crnom čipkom, kariranim uzorkom, crnom rastezljivom vunom, uzorkom chevron, smeđim neoprenom i zelenim satenom, a kao najbolji moment njegove nove kolekcije brojni ističu činjenicu da je svaki od modela predstavio uz odgovarajući grudnjak kako bi stvorio izgled koji predstavlja jaku konkurenciju viralnom kašmirskom kompletu brenda Khaite, kojeg je prošle godine proslavila američka glumica Katie Holmes.
Svaka od predstavljenih suknji u kolekciji, poput odgovarajućih grudnjaka, izrađena je od arhivskih tkanina iz prošlih kolekcija dizajnera, u ograničenoj nakladi i duhu održive mode. Suknje iz nove kolekcije brenda N ° 21 također su numerirane brojem od jedan do 12, čime je dizajner dodatno pokušao istaknuti njihovu limitiranost.
'Svaka od mojih suknji može postati jedinstveni i dragocjen komad u ormaru žene', zaključuje Dell'Acqua.