Odjel Quattro GmbH možda i nije tako razvikan kao konkurentski mu BMW-ov M GmbH i Mercedesov AMG, no to ne znači da Audijeva tunerska ruka ne izrađuje zanimljive automobile
U samom je vrhu, naravno, paleta vozila sa značkom RS. Riječ je o automobilima koji u datom trenutku nude vrhunac sportskog dosega određene platforme. Uzmimo za primjer RS6 koji je zasnovan na standardnom A6; u prethodnoj generaciji ludi Nijemci opremili su ovaj automobil Lamborghinijevim V10!
Kod najnovijeg modela malo su se obuzdali pa su pod poklopac ugurali samo biturbopunjeni četverolitreni V8. Doduše sa 560 KS. Pridoda li se ovoj jednadžbi posljednja generacija integralnog pogona Quattro te automatizirana mjenjačka kutija s dvije spojke i osam stupnjeva prijenosa, prilično je jasno da se malo koji, čak i sportski, automobil može mjeriti s ovim obiteljskim karavanom u pravocrtnom sprintu do 300 km/h.
Zbog pretjerane snage, čak je i britanski Daily Mail, koji se inače baš i ne bavi automobilima, kritizirao Audi.
Je li Audi doista pretjerao s RS6, o kojem više možete pročitati klikom na link ovdje, pokušao je doznati XCAR u posljednjem prilogu.
Pogledajte.