Stručnjakinja Erin Hatton smatra da žene na fotografijama sve češće izgledaju kao glumice u mekim pornićima, a svoje izjave temelji na rezultatima najnovijeg istraživanja
Iako se danas i poznate žene, ali i poznate muškarce prikazuje uglavnom pretjerano seksualizirano, najnovije istraživanje pokazuje
da se žene ipak češće prikazuje kao seksualne objekte. Naime, stručnjaci su pregledali naslovnice poznatog časopisa Rolling Stone koje su izlazile u posljednjih 40 godina. Uočili su da su žene prikazivane ne kao 'seksi glazbenice, nego glazbenice koje će se za koji trenutak seksati'.
Erin Hatton, stručnjakinja koja je radila na istraživanju, kaže da je 70-ih godina prošloga stoljeća oko šest posto naslovnica sa ženama bilo pretjerano seksualizirano. Od 2000. godine bilo je ih čak 61 posto! 'Ne primjećujemo da se žene prikazuje, primjerice, kao agente, ali itekako primjećujemo da ih se prikazuje kao objekte. Fotografije s poznatim ženama sve češće izgledaju kao meki pornići', istaknula je sociologinja Erin Hatton.
Na naslovnicama koje su bile predmet proučavanja, kaže Hatton, moglo se vidjeti kako žene poziraju poluotvorenih usta u ležećem položaju. Također se moglo vidjeti i kako dodiruju svoje grudi ili genitalije te kako šire noge. 'Poznato je da seks sve prodaje, ali sad smo zaista došli do opasne granice. Sve je hiperseksualizirano', zaključila je Erin Hatton.