Volite kvalitetu i vrhunski dizajn, retro komade, vintage haljine, no nemate novaca za skupu dizajnersku odjeću? Rješenje je kupovina u second hand dućanima, ali i online kupnja na prvom hrvatskom web portalu koji dizajnersku odjeću prodaje 50 do 70 posto jeftinije
Svi ljubitelji mode došli su na svoje otvaranjem prvog online dizajnerskog dućana u kojem mogu prodati svoje dizajnerske krpice koje više ne žele nositi, ali i počastiti se dizajnerskim komadom koji će dobiti po puno povoljnijim cijenama.
'Ovaj dućan je jako dobar za recesijska vremena jer na neki način pomaže ljudima koji se žele riješiti suvišne odjeće, ali i onima koji žele nositi markiranu robu, ali im je puno za nju izdvojiti pravu cijenu', rekla nam je Katarina Meglić koja je s Irkinjom Jennifer pokrenula prvi online dućan. Dvije mlade poduzetnice upoznale su se u Irskoj, gdje su i došle na ideju za Ormar.hr.
Kao što obično i biva u biznisu, krenule su s robom bliskih prijateljica, a sada kod njih prodaju i kupuju domaćice, poslovne žene, ali i neki celebrityji.
Cijene formiraju tako da od originalne cijene odbiju 50 posto ili čak i više ako je roba nošena. U njihovom asortimanu su marke poput Burberryja, Ralpha Laurena, Calvina Kleina, DKNY, Lacoste, ali i Stelle McCartney, Prade.
Najjeftiniji artikli su Lacoste remen za 20 eura, a najskuplja je Cavalli haljina za 4.000 kuna kojoj je originalna cijena bila 9.500 kuna.
Da je ovakav tip dućana u Hrvatskoj potreban, slaže se i Irkinja Jennifer, inače fotografkinja koja kaže da se na našim ulicama jako primijeti koliko Hrvati vole modu.
'Naši kupci vole se lijepo odjenuti, vole modu i kvalitetu, a za sada smo primijetili da uglavnom kupuju sezonsku odjeću', kaže Jennifer.
U svom dućanu su primijetili da Hrvati jako vole, Pradu, Calvin Klein, Ralph Lauren, ali i Gucci i Stellu McCarnety.
Oni pak koji se žele izdvojiti posebnim stilom s vintage notom, kupuju u second hand dućanima, a jedan od njih je zagrebački Kuul vlasnice Emire Ljutović. U njemu možete naći odličnu kožnu jaknu ili vintage haljinu u stilu 70-ih 80-ih, ali i poneki komad iz 30-ih i 60-ih godina.
'Ljudi traže kvalitetu, ali i neki poseban komad odjeće koji će ih izdvojiti. Ne gledaju toliko na marke, koliko na posebnost', kaže Ljutović.
No iako se i njezine cijene kreću od prihvatljivih 50-ak kuna pa do tisuću kuna za neke vintage komade, u recesiji je prodaja pala za nekih 30-ak posto. Najvjerniji kupci su joj kazališne i produkcijske kuće, ali ima tu i stranaca te naših ljudi koji vole biti drukčiji.
'Ušao mi je jednom je jedan Englez i odabrao old school trenirku koje se inače nose uz tijelo. Iako su mu rukavi bili kratki, on je našao ono što je tražio i trenirku je kupio, a našao je i rješenje za kratke rukave. Jednostavno ih je podvrnuo', kaže Ljutović.
I naši ljudi dosta traže takve trenirke, a dobro idu i pilotske jakne te cvjetne haljine iz 80-ih. U njezinom asortimanu naći ćete brandove poput Burberryja, Escade, Ralpha Laurena, ali i Lacoste, Pumu, Levis, Wrangler. No ovaj second hand prvenstveno je simpatični vintage dućan s velikim izborom zanimljivih cvjetnih haljina, košulja, suknji. To je roba koja ima estetsku vrijednost, dašak prošlosti, a pravi modni znalac zna prepoznati vintage komad koji je u Hrvatskoj još uvijek jeftiniji negoli, primjerice, u Londonu gdje jedne vintage cipele stoje i po 300 eura.