Kakvi su trendovi u svijetu kad su muške frizure u pitanju i koliko ih prate Hrvati, otkrio nam je tim poznatih domaćih frizera The Barbers
Peteročlani tim The Barbers - Sandra Zajec, Marko Šimunović, Marko Stanzl, Mario Stančić i Alen Relota, uvijek ističe kako su formiranjem projekta Gentleman Jack’s Barber Shop željeli vratiti izgubljenu kulturu brijačnica, ali i nametnuti pokoji novi trend. Njihova popularnost raste, a muškarci se rado prepuštaju njihovim iskusnim rukama.
Na nedavno održanom Hairstyle News Festivalu predstavili su odmak od retro stila te se više posvetili urbanom, street stilu budući da je aktualan trend tranzicije iz retro-hipsterskog u više urbano- individualnih stilova koje definiraju glazba, moda i životne navike njegovanih muškaraca.
Kako nam je rekla jedina ženska ruka u tom timu, Sandra Zajec, Hrvatska prati u stopu svjetske trendove muške mode i stila: 'I ove je godine u modi urbani street style koji se pomalo odmiče od klasičnog retro stila koji je posljednih godina uzrokovao stilsku groznicu u cijelom svijetu. Što se tiče Hrvata, naša muška populacija sve je svjesnija o brizi i njezi vlastitoga izgleda. Pa ovim putem mogu reći da i Hrvati prate u stopu svjetske trendove.'.
Kakve frizure najviše vole Hrvati
Naši muškarci definitivno sve više prelaze na urbani street style, u koji se uklapaju uredna brada i brkovi kao zaštitni znak i status u društvu svakog njegovanog muškarca kojem je stalo do izgleda.
'Želja mi je podignuti mušku njegu i brigu o izgledu na potpuno novu razinu, što uspješno provodim s Barbersima zadnje dvije godine', rekao nam je Marko Šimunović
A što se tiče pogrešnih odabira frizura i stilova, Mario Stančić kaže da je muška populacija u odnosu na žensku nepovjerljiva, ali ipak odanija svojim frizerima.
'Ubrzani ritam života i izmjene u svijetu noviteta tjeraju muškarce da se pomaknu sa mrtve točke i odluče na promjene u svom stilu koji je danas sveobuhvatan status društva. Stoga mogu slobodno reći da Hrvati imaju dovoljno hrabrosti za eksperimentiranje i prepuštanje u ruke frizerima', kaže Stančić.
Muškarci u Hrvatskoj imaju svoje želje i navike pa Barbersima nije bilo lako izdvojiti što najčešće žele i teško im je govoriti o specifičnim frizurama koje zahtijevaju kada sjednu na stolicu.
'Teško je reći koje su frizure najtraženije, jer kako dobra stara poslovica glasi: sto ljudi sto ćudi. Prema tome teško je govoriti o specifičnim frizurama koje zahtijevaju muškarci. Danas se pojavljuje novi trend koji se bazira na stvaranju vlastitog imidža, to jest individualnog stila po kojem će se pojedinac istaknuti od ostatka društva. Mogu slobodno reći da sve manje i manje ljudi dolazi sa slikama poznatih i slavnih, što u meni dodatno potiče izazov za kreiranjem posebnog stila, a time i povjerenja klijenta', otrkiva Marko Stanzl.