Ako vas muči oštećena, beživotna kosa velike su šanse da će vam netko preporučiti Olaplex. Posljednjih mjeseci u svakom kutku interneta, kod frizera, od prijateljica i kolegica, na društvenim mrežama, a posebno na Tik Toku, čut ćete hvalospjeve o proizvodima ovoga brenda specijaliziranoga za kosu
Brojne žene govore kako upravo zahvaljujući Olaplexu napokon imaju zdravu i sjajnu kosu. Ako još uvijek niste pomnije proučili ili isprobali proizvode ovog razvikanog brenda vrijeme je da se informirate.
Olaplex je brend posvećen isključivo njezi kose, a njegovi proizvodi, tvrde mnogi, donose vidljivu i opipljivu razliku već od prvog korištenja. Riječ je o liniji proizvoda koji imaju za cilj trajnu obnovu oštećenih karika u kosi. To su iste one karike koje uništavamo svaki put kad izbjeljujemo kosu ili u dugim razdobljima nedostatka hidratacije, nakon tjedana uživanja u moru i suncu. Ovisno o problemu s kojim se susrećemo, biramo neki od proizvoda iz ponude, koji se razlikuju po brojevima što zbunjuje one koji prvi put dodaju Olaplex svojoj rutini.
Što znače brojevi?
Olaplex No.0 Intensive Bond Building Treatment – izvrstan je način pripreme i pripreme kose za No.3 Hair Perfector. To je zapravo kućna verzija Olaplex No.2 Bond Perfectora, koja je dostupna samo profesionalnim frizerima. Ovaj tretman za kosu obnavlja umorne i slomljene pramenove obnavljajući pokidane karike u vlasima i pomaže u postizanju svilenkasto glatkih rezultata s dodatnim sjajem.
Olaplex No.3 Hair Perfector – najprodavaniji je proizvod brenda, a viralan je i na TikToku gdje hashtag 'Olaplex' ima približno 770 milijuna pregleda. To je tretman za sve tipove kose koji transformira oštećenu kosu i osigurava glađe, vibrantnije i jače rezultate. Također je odličan za rast kose te sprječava isušivanje i ispucale vrhove.
Olaplex No.4 Bond Maintenance Shampoo - regenerativni šampon koji popravlja prekinute karike, a također čisti kosu i uklanja višak masnoće, prljavštine i nakupina proizvoda. Ova formula je sigurna za obojenu kosu i ne sadrži parabene, sulfate, ftalate.
Olaplex No.5 Bond Maintenance Conditioner - ovaj hidratantni proizvod pomaže u obnavljanju kose na dnevnoj bazi. Jača, hidratizira i održava boju kose.
Olaplex No.6 Bond Smoother – tretman koji se ne ispire s kose i koristi se za ukroćivanje neposlušnih uvojaka te drži 72 sata. Ubrzava proces oblikovanja, a savršena je opcija za suhu i oštećenu kosu.
Olaplex No.7 Bonding Oil - ulje za kosu koje kroti nestašne vlasi, popravlja oštećene veze i štiti kosu od oštećenja toplinom. Lagano je i ne masti kosu te pruža sjaj.
Olaplex No. 8 Bond Intense Moisture Mask - ova koncentrirana maska jača kosu i koristi jedinstvenu formulaciju za popravak lomljivih, slabih i oštećenih pramenova. Savršena je za kemijski tretiranu kosu.
A kako je nastao Olaplex?
Dean Christal i Eric Pressly osnovali su Olaplex u Presslyjevoj garaži u Santa Barbari, 2014. U početku su stvorili brend za profesionalce, lansiravši tri proizvoda pod nazivom No. 1 Bond Multiplier i No. 2 Bond Perfector, za profesionalnu upotrebu u salonima i Br. 3 Hair Perfector za njegu kod kuće.
Olaplex je godinu dana kasnije patentirao glavni sastojak tog proizvoda, bis-aminopropil diglikol dimaleat, koji je namijenjen popravljanju i ponovnom povezivanju prekinutih karika u kosi, a on se još uvijek nalazi u svakom Olaplexovom proizvodu. Brend je vrlo brzo stekao sljedbenike u salonima, ali i došao u ruke slavne frizerke Tracey Cunningham, čiji su klijenti bili Jennifer Lopez, Drew Barrymore i Jennifer Garner, što je utjecalo na njegovu popularnost i rast.
Osnivači kažu kako je upravo njezin utjecaj bio glavni pokretač ranog uspjeha brenda, jer je pomogao da se rodi interes za 'popravak karika' kao potkategoriju u njezi kose, a No. 3 Bond Perfector postao je najpopularniji proizvod brenda.
Olaplex je nastavio jačati svoju diviziju potrošačkih proizvoda, a do 2019. privatna investicijska tvrtka Advent International kupila je Olaplex za nepoznat iznos i zaposlila tadašnju izvršnu direktoricu Moroccan Oila JuE Wonga kao novu izvršnu direktoricu brenda. U to vrijeme Olaplex je imao samo pet proizvoda, a profesionalni proizvodi činili su 47 posto poslovanja.
Pandemija ih ojačala
U želji da poveća Olaplexovo poslovanje usmjereno na potrošače, Wong je uložio u digitalnu prisutnost brenda i ponudu e-trgovine izravno potrošačima, preuredivši web stranicu, dodatno ulažući u strategiju društvenih medija i šireći se globalno. To se u vrijeme pandemije pokazalo kao sjajan potez jer su se saloni zatvorili što je profesionalno poslovanje tvrtke, koje još uvijek čini otprilike polovicu ukupne prodaje, stavilo u mirovanje.
Poslovanje tvrtke namijenjeno široj publici napredovalo je tijekom pandemije jer su se potrošači usredotočili na njegu kose u izolaciji i sada ono nadmašuje njegovu profesionalnu ponudu. Prihodi od maski za kosu i tretmana vlasišta posebno su se udvostručili od 2019., a Wong zasluge za rast marke dijelom pripisuje trendu koji naziva 'poboljšanje kose'.
Pristup potrošača njezi kose sve više nalikuje njihovom pristupu njezi kože, stvarajući rutine u više koraka koje nadilaze šampone i regeneratore. Ti su kupci posebno poželjni za brendove jer se ne zamaraju većim cijenama, sve dok su rezultati vidljivi. Zanimljivo je da prosječni kupac na Olaplexovoj web stranici kupi otprilike tri do pet proizvoda u jednoj transakciji.
Olaplex je gradio svoju ponudu proizvoda kako bi pokrio više koraka te rutine, lansirajući dva proizvoda tijekom prošle godine kako bi svoju ukupnu ponudu povećao na osam dok u naredne tri godine tvrtka planira lansirati jedan profesionalni i dva maloprodajna proizvoda godišnje.
RIJEČ SLAVNOG STILISTA