MUDRA VICTORIA

Kako je s nekoliko haljina stvorila višemilijunski biznis

21.12.2015 u 18:47

  • +8

Poznati u haljinama Victorie Beckham

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Bionic
Reading

Victorijin izlet u modni dizajn krenuo je prije osam godina sa samo deset haljina u rukavu. Danas joj brend vrijedi 34 milijuna funti, a njezinim haljinama nisu mogle odoljeti brojne poznate dame

Samo ove godine Victorijina modna kompanija zaradila je 34 milijuna funti, povećavajući svoju prošlogodišnju dobit za devet milijuna funti.

Ova žena nogometaša i bivša članica megapopularnih spajsica danas vodi modni brend koji zapošljava 150 ljudi. Nakon butika u Londonu, Victoria se planira proširiti na azijsko tržište te će iduće godine otvoriti butik u Hong Kongu.

Victorijin rad u svijetu mode, dug osam godina, prepoznale su brojne osobe iz modnog svijeta nagradivši ju s nekoliko vrijednih nagrada, a podrška glavnih modnih glava poput Chanelovog dizajnera Karla Lagerfelda i urednice američkog izdanja Voguea Anne Wintour pritom nije bila suvišna.

Iako su mnogi prognozirali Victorijinu modnu propast, navodeći njezinu nemogućnost ravnopravnog stajanja uz modne divove, ona je svima dokazala suprotno. Nakon lansiranja kolekcije traperica i modnih dodataka, poput sunčanih naočala i torbica, svijetu je pokazala svoju prvu pravu kolekciju sačinjenu od deset haljina. Nastale u limitiranom broju, odmah su rasprodane, a zbog ogromnog apetita tržišta željnog Victorijinih kreacija njezin modni biznis naglo se kretao uzlaznom putanjom.

Osim što njezinu odjeću krase fin, uglađen dizajn te kvaliteta, Victoriji su najbolja reklama brojne poznate dame koje nisu mogle odoljeti njezinim kreacijama, noseći ih za posebna javna pojavljivanja. Uz slavne dame, najbolji ambasador brenda je sama Victoria jer ju uvijek prati horda paparazza. Samim time, ona zna kako svoj dizajn staviti u fokus javnosti, redovito noseći svoje krpice i prije lansiranja na police dućana.