Agencije koje planiraju vjenčanja odavno postoje – sada su se pojavili savjetnici koji za vas smišljaju kako ćete zaprositi odabranicu. Zrakoplovi, vatrometi, putovanja… sve će organizirati za vas
Vjenčanja su oduvijek bila izvor unosne zarade - kad se troši na taj jedinstveni događaj, rijetki su skloni štedjeti. Na zapadu se stoga pojavila nova uslužna grana, koja pomaže muškarcima da na najbolji način zaprose svoje odabranice. U ponudi su ideje za raskošne scenarije, koji uključuju bijele golubove, helikoptere, omiljene glazbenike - sve to s fotografom koji vrijedno dokumentira nezaboravne trenutke.
U ambicioznijim varijantama pitanje 'hoćeš li se udati za mene' bit će izgovoreno na posebno osmišljenom izletu u Pariz, gdje vrijedni agenti planiraju za vas aranžman koji će na najbolji način stvoriti romantičnu atmosferu.
Naravno da sve to nije jeftino. Agenti i njihove zamisli ponekad će stajati tisuće dolara. Govorimo u dolarima, jer prve su se ovakve agencije pojavile, naravno, u Americi. Daily Mail citira Sarah Pease iz njujorške agencije Brilliant Event Planning (Planiranje velikog događaja): ona kaže da je prije bila usredotočena na samo vjenčanje, dok nije čula ideju jednog svog prijatelja koji je stavio vjenčani prsten na dnu kartonske kutije u kojoj je odabranici donio fast food piletinu.
'Mislila sam - mora postojati prikladniji način da se to napravi.' I ponudila je romantičnije ideje - naprimjer 'blještavu noć u New Yorku' i 'romantično jutro u Parizu'.
Ona sama svoje ideje naplaćuje 500 dolara, ali cijena usluga može se popeti do 12 tisuća dolara, ako želite da vas u tom važnom trenutku prati orkestar.
I već su se pojavili kritičari koji predbacuju muškarcima da bi se trebali oslanjati na vlastite ideje. No agenti se s time ne slažu: napominju da je to situacija u kojoj muškarci nemaju pravo na grešku i mnogima treba pomoć hladne i maštovite glave.
'Nije to samo da nam klijent daje novac i kaže - javite mi ideje', kaže Michele Williamson iz The Heart Bandits agencije iz Los Angelesa. 'Da bismo došli do ideje, puno razgovaramo s klijentom, pitamo ga o djevojci, njihovoj vezi, kako su se upoznali, želimo znati što više pojedinosti. I tako potičemo sugovornika da se sjeti detalja koje je odavno zaboravio.' Takvom metodom dubinskog ispitivanja generiraju se ideje koje su posebno osmišljene za svaki pojedini par.
No što god drugi za vas smislili, na kraju ćete to sami morati izvesti. Nema tog novca kojim možete kupiti hrabrost u odsutnom trenutku, a uvjerljivost nastupa - to je na kraju ipak najvažnije.