Roditelji koji ne discipliniraju na pravi način svoju djecu stvaraju generaciju bijesnih učenika koji imaju česte ispade u školi, otkrila je studija. Učenici će dva puta vjerojatnije pokazivati agresivno i destruktivno ponašanje ako su njihovi roditelji nasilni, kritični ili nedosljedni u odgoju
Djeca se bolje ponašaju ako su u roditeljskom domu dobila toplinu u kombinaciji s jasnim pravilima i dosljednim granicama, pokazuje britanska studija o kojoj piše Daily Mail.
Za potrebe studije procjenjivano je gotovo 300 obitelji s djecom u dobi od četiri do sedam godina, a pratilo se ponašanje djece te roditeljske tehnike discipliniranja.
Profesor Stephen Scott, direktor Nacionalne akademije za istraživanja roditeljstva, kaže da je negativan odgoj koji karakteriziraju oštre mjere i nedosljedno discipliniranje jasno povezan s teškim antisocijalnim ponašanjem djece. 'Roditelji koji koriste negativno discipliniranje odgajaju djecu s teškim problemima u ponašanju u usporedbi s drugim roditeljima.'
Uočeno je i da roditelji koji pripadaju srednjoj klasi daruju svojoj djeci materijalna dobra, ali ih često nema kod kuće i rijetko su uključeni u njihov odgoj.
S lošim ponašanjem povezano je i slabo nadgledanje dječjih aktivnosti te majke koje pate od depresije. 'Čitav niz studija pokazuje da uzrok antisocijalnog ponašanja može biti u oštrom odgoju.' Ta su djeca u opasnosti da daju slabe rezultate u školi, a i okreću se kriminalu, drogi i alkoholu.
Znanstvenici tvrde da je njihova studija, koju je financirala britanska vlada, preporuka roditeljima iz svih društvenih slojeva kako odgajati djecu.
U studiji je pokazano da će manje obrazovane majke i roditelji slabijih prihoda vjerojatnije posegnuti za negativnim discipliniranjem.
Sue Palmer, koja se bavi pismenošću djece, krivi moderne roditelje da se oslanjaju na 'elektroničke babysitterice' te u svojoj knjizi 'Toxic Childhood' tvrdi da mnoga djeca koja kreću u školu vode vrlo osamljen stil života baziran na gledanju u ekran. 'Mnoga djeca danas gledaju TV prije spavanja umjesto da im roditelji čitaju priče ili da razgovaraju s njima. To je ozbiljna erozija važnog obiteljskog vremena.'