Nakon otvorenja Desiguala, Arena Centar nastavlja s uvođenjem novih brendova na hrvatsko tržište. Do kraja godine otvara se Columbia Sportswear Company, svjetski poznati brend sportske odjeće, Lego Wear, trgovina s odjećom i igračkama dječjeg brenda LegoO, te restoran KFC, jedan od vodećih svjetskih lanaca restorana brze prehrane
Columbia Sportswear Company u Arena Centru je prva mono-brand trgovina na ovom području Europe, te će u njoj biti ponuđen širok asortiman ovog branda uključujući sve četirikategorije proizvoda koje Columbia nudi: zimski/ski program, trail, outdoor i lifestyle/casual. Columbia je prvenstveno poznata po inovativnosti te postavljanju novih trendova. Tako će se po prvi puta u Hrvatskoj moći kupiti čizme koje u sebi imaju ugrađenu tehnologiju Omni-Haet electric, koja omogućava grijanje obuće koje se pokreće jednostavnim pritiskom gumba.
Najpoznatiji dječji brend Lego koji je do sada u Hrvatskoj bio prisutan samo u segmentu igračaka, ulazi na hrvatsko tržište s dječjom garderobom za dječake i djevojčice od 0 do 12 godina vrhunske kvalitete i dizajna, biranih materijala sa hit LEGO temama poput 'Ninjago', 'Stars Wear', 'Cars', 'Duplo', 'Beleville', itd. Pored garderobe, 'Lego wear' će u svojoj prodavaonici imati i kompletan asortiman “LEGO” igračaka. Trgovina LEGO u Arena Centru bit će specifična i po poznatom Lego dizajnu te će imati poseban dio predviđen za igru.
KFC je nova ponuda u food courtu Arena Centra te prvi restoran ovog gastronomskog brenda na hrvatskom tržištu. KFC je jedan od svjetski popularnih lanaca brze prehrane specijaliziran za jela od piletine. KFC donosi bolji izbor koristeći svježu piletinu vrhunske kvalitete proizvedenu u Hrvatskoj. U KFC-u svako jelo priprema se ručno u trenutku narudžbe od strane profesionalnih kuhara prema jedinstvenom KFC receptu.