PROSLAVA STOTE GODIŠNJICE

Koja je to naša manekenka osvojila Chanel i Dior?

21.05.2013 u 08:52

Bionic
Reading

Kreativni direktor Chanela Karl Lagerfeld za snimanje spota u povodu stote godišnjice Chanela izabrao je Anu Mariju Cajner, 22-godišnju manekenku zagrebačke agencije Talia Model

Ana Maria Cajner imala je 19 godina kad ju je u nekom kafiću suradnik Tihane Harapin-Zalepugin pitao je li razmišljala o manekenstvu. Već iduće jutro bila je s Tihanom na kavi, piše 24sata

‘Bila sam na prvoj godini studija, opterećena fakultetom. Kad je vidjela kako hodam, poslala me na castinge Fashion.hr-a i Cro-a-Portera i odmah su me angažirali. Dizajneri su me prihvatili. Snimala sam editorijale i kampanje pa iznova sjela s Tihanom, koja je predložila da se okrenemo inozemstvu. U parišku agenciju Women otišla sam 2012. Dočekao me vozač i odvezao u stan za modele. Sve je bilo organizirano, mjerenje, fotografiranje bez šminke, da bi klijent vidio kako doista izgledam. I na castinge idemo bez šminke jer bismo trebale biti papir na kojem oni ‘pišu’ što im je potrebno’, opisuje Ana Maria svoje prvo inozemno iskustvo.


Ubrzo se pročulo za lijepu mladu manekenku. Uslijedili su mnogi angažmani, a među njima i prvi za modnu kuću Dior. Na predstavljanju nove kolekcije u Ulici Montaigne, u višekatnoj kući s golemim Diorovim dućanom, bio je i direktor Diora

Snimanje spota za Chanel dosad je njezin najveći posao. Radila je s vrhunskim modelima, među kojima je i Engleskinja Cara Delevingne

‘Lagerfeld nas je pozdravio. Nadzirao je snimanje i popravljao odjeću. Vrlo je pozitivan i nije uštogljen. Imao je tjelohranitelja, klasično odjevenog u crno. Hodao je za njim’, prepričala je manekenka za 24sata