Holistički poslovni pristup je relativno novi koncept koji poslovni svijet sve više prihvaća. Pa smo tako i mi iz Business Club Happiness-a primijetili potrebu za drugačijim poslovnim pristupom, te samim time nam je veći obujam posla u inozemstvu, međutim to nas ne sprječava da djelujemo i na našem području
Kako bi tvrtka koristila holističke tehnike to znači da je cijela organizacija razmatrana u svojim politikama i procesima za razliku od usredotočenosti na samo njezine specifične komponente. Kada u vođenju poslovanja koristimo holistički pristup osiguravamo da naša tvrtka posluje u svom punom potencijalu, za razliku od poslovanja u kojem imamo jaka i slaba područja.
Za provođenje holističkog postupka poslovanja mnoge se tvrtke odluče obratiti profesionalcima ili savjetnicima koji će pomoći članovima tima da cijelu organizaciju vide u potpuno drugom svijetlu.
Ovakvo razmišljanje nije jednostavno poput razmišljanja „izvan okvira“, već se vjeruje ka se „okvir“ pomiče zajedno sa razmišljanjem. U tom smislu, holističke poslovne strategije omogućuju poslovnim ljudima da razviju potpuno nove misli i nova vjerovanja o svojoj tvrtki i njenim ulogama unutar njezinog poslovanja. Rade se dramatična poboljšanja kako bi se maksimizirao potencijal poslovanja, te se zatim u potpunosti iskoristio taj potencijal.
Mnogi stručnjaci smatraju holističku poslovnu strategiju temeljnom za postizanje željenih rezultata i uspjeha. Da bi postigli prave ciljeve moramo postaviti odgovarajuće temelje, a prema mnogima, ti temelji su snažna holistička poslovna strategija.
Trening za holističku poslovnu strategiju ne uključuje samo nekoliko članova organizacije (tvrtke), već mora uključivati cijeli tim. Budući da je cjelokupna osnova holističke poslovne strategije da se cijela tvrtka i njena situacija moraju razmotriti kako bi se postigao željeni uspjeh, to je moguće samo ako cijelo osoblje tvrtke djeluje na istoj razini.
U svojoj srži, holizam je vrlo jednostavan međutim vrlo moćan koncept. Izraz „holistički“ definiramo na sljedeći način:
- Holistički posao
Kada razmišljamo iz poslovne perspektive možemo slobodno zanemariti korištenje „lijeka“. Međutim, izuzetno je korisna filozofska upotreba. „Shvaćanje dijelova nečega kao međusobno povezanih“ je koristan način opisivanja posla; „dijelovi nečega“ su različiti odjeli i oni formiraju cjelinu – tvrku u sebi.
- Po čemu se holistički poslovni pristup razlikuje od standardnog poslovnog stila?
Moderni pristupi su tvrtku podijelili u odjeljke. Postoji računovodstveni tim, marketinški tim, prodajni tim i sl.. Svi ti odjeli djeluju međusobno odvojeno, te imaju svoje upravljanje i vlastito osoblje.
Npr. Marketinški odjel možda planira pokrenuti kampanju, međutim oni čekaju odjel za sadržaj da im pošalju sve potrebno za kampanju, a taj sadržaj nedostaje i samim time to djeluje na učinkovitost marketinškog odjela. Standardna analiza poslovanja pokazala bi nam da propada odjel marketinga te da odjel zadužen za sadržaj ne uspijeva. Međutim, ako sve to promatrate na holističkoj razini jasno je da samo jedan odjel zaostaje, a to je odjel za sadržaj i tako svaki put treba pronaći srž problema.
- Kako uvesti holistički poslovni pristup?
Potrebno je redovno okupljati osoblje iz cijele tvrtke. Važno je da osoblje na svakoj razini provede vrijeme s kolegama iz drugih područja. Ako otkrijete da neko područje tvrtke zaostaje i to utječe na druga područja uvijek trebate poduzeti potrebne mjere za poboljšanje problematičnog područja tako što ćete tome posvetiti vrijeme i resurse potrebne za pronalaženje rješenja. Kod holističkog načina poslovanje nije sve samo vaše znanje, već je bitno nastojati naučiti cjelokupno poslovanje kako bi timski svi zajedno mogli do željenog uspjeha.
Uz poboljšanu analizu i upravljanje resursima koje nam pruža cjelovito poslovanje, možete biti sigurni da ćete iskoristiti sve poslovne situacije – što bi vam trebalo pomoći u postizanju poslovnog rasta i uspjeha.
Uz holističke strategije poslovanja nudimo vam i izrade web stranica, dizajniranje grafika za društvene mreže, organiziranje evenata, edukacije za društvene mreže, pokretanje vaših online tečajeva i sl., izrade planova za vaše društvene mreže te organizaciju i vođenje društvenih mreža.
Više informacija saznajte na stranici.