Vjetroviti krajolici i nepredvidiva ćud prirode inspiracije su za najnoviju kolekciju poznatog branda Napapijri
Napapijri kampanja za proljeće-ljeto 2016. poziv je na otkrivanje neočekivanih i uzbudljivih kutaka unutar samog sebe. Duboko inspirirana prirodnim fenomenima, poznata umjetnica Clemence Seilles gradi Windscape instalaciju, oblikovanu od drveta, platna i elemenata obalnog krajolika prizivajući nemirnu narav ljudske mašte i kreativnosti.
Duh Napapijri branda pronalazi umjetnost u prirodi i ljudima oko nas, te potiče pronalazak novih perspektiva za promatranje naizgled poznatih stvari.
Proslava i uzdizanje svijeta u kojem živimo ključne su karakteristike Napapijri tradicije sve od osnutka branda 1987. godine, odlično predstavljene u njihovoj kolekciji i kampanji za ljeto 2016.
Brand sa svojom ikoničnom norveškom zastavom stoji na raskrižju prirode i kreativnosti te se trudi potaknuti inspirativnu maštovitost koja se ističe i u kampanji i proizvodima.
Kreirajući outfite za umjetničke pothvate koji će ostaviti traga na svijetu, Napapijri Geographic kolekcija zapravo dotiče pojedince koji sakupljaju trenutke i uspomene, a svijet promatraju kreativno i otvorenog uma.