PROIZVOĐAČ GOMILA GUBITKE

Kraj vladavine ružnih crocsica

22.07.2009 u 11:33

Bionic
Reading

Prodaja crocsica sve više pada, uslijed čega proizvođač gomila gubitke te je bio primoran ukinuti 2.000 radnih mjesta. Znači li to početak kraja ere ružnih crocsica, koje toliki nose, a toliki se zgražaju nad njima?

Crocsice ili voliš ili mrziš. Svijet su osvojile brzinom munje, ali brzo se ljudi i okreću od njih. Više nisu hit kao što su ovih godina bile i imaju sve manje poklonika.

Proizvođač je na slaboj prodaji izgubio 185 milijuna dolara, gubitke gomila, a spas nije na pomolu. Tvrtka sa sjedištem u Coloradu bori se za goli opstanak.

Dok su ljubitelji mode zazirali od pjenastih nezgrapnih crocsica, bilo originalnih, bilo lažnih, mrzili njihov oblik, boju, materijale, vlasnike, bilo je onih koji su našli utočište u njima. Kako se u šali govorilo, sakrile su im ružne noge i sasvim ih dobro štitile od oštrog kamenja. Ružnoću na stranu, oni koji su ih nosili ili ih još nose tvrde da su više nego praktične za plažu, oko kuće, po kući ljeti i zimi, preudobne, prelagane i – vječne.

Upravo ta dugotrajnost (čak se i dječje crocsice mogu regulirati remenčićima) nešto je što ne ide u prilog proizvođaču kojem je na vidiku bankrot. Jest da original košta kao i neka druga imalo bolja cipela, ali se nose godinama i čovjek nema razloga brzo kupovati nove. Osim toga, boje su nimalo nježne i zašto bi kupovao još jedan jednako napadni primjerak.

I tako, negdje u Coloradu nalazi se golemo skladište crocsica koje bi mogle nadživjeti piramide. A ove koje upravo nosite mogle bi biti posljednji par koji ćete ikada posjedovati.