Čak 74 posto ljudi smatra da kravate neće preživjeti u britanskim tvrtkama unutar pola stoljeća. Čak i u formalnijim radnim sredinama raste popularnost nošenja rastvorenih košulja
Dva-tri otkopčana gumba na košulji više ne furaju samo frajerčići, već i poslovni ljudi. Smatra se da je bum neformalnijeg odijevanja u tvrtkama krenuo u kreativnim biznisima, kao što su Facebook i Google, gdje su dopustili ležernije odijevanje.
Nekoć prepoznatljiv dio poslovnog odijevanja, kravata se više ne smatra detaljem koji se mora nositi da bis shvaćali ozbiljno. Anketa koju je proveo britanski DealJungle.com, koji pomaže u poslovanju malim i srednjim tvrtkama, pokazala je da više od pola ispitanika vjeruje da će kravate potpuno nestati iz poslovnog svijeta u roku 20 godina.
Čak četvrtina njih misli da će iščeznuti već za 10 godina.
Glasnogovornik sitea je izjavio: 'Čini se da su kravate oduvijek s nama i da će tu zauvijek i ostati, ali neprestano raste broj onih koji ih odbijaju svezati oko vrata. Kad prate golemi uspjeg Googlea i Facebooka gdje čak i direktori nose traperice i majice s kapuljačom, uviđaju da su norme nametnute i da polako labave. U svakom slučaju, za poslovne sastanke muškarci i dalje nose odijela, ali kravate više nisu nužan dio poslovnog izgleda.'