Kreativni tim Cro A Portera kao najavu za ovosezonski NIVEA croApoRTer@WORK snimio je kratak i snažan dokumentarni film o nastajanju ovosezonske kampanje
Priliku da zaigra glavnu ulogu u ovosezonskoj kampanji NIVEA croApoRTer@WORK pripala je najperspektivnijem domaćem modelu, Kristini Šalinović, djevojci koja je u kratko vrijeme postigla ono o čemu sanjaju mnoge djevojke koje se odluče kročiti u svijet mode. Zahvaljujući vitkom i vretenastom tijelu, prekrasnom licu, neobičnoj kratkoj kosi te prirodnom talentu za poziranje, Kristina je u svega nekoliko mjeseci bavljenja ovim poslom sakupila zavidan portfelj ostvarenih angažmana.
Dok se domaći dizajneri otimaju za nju, Kristina je na prošlom pariškom haute couture tjednu mode kao apsolutna debitantica nosila reviju dizajnera Juliena Fourniera, bivšeg suradnika modne kuće Dior.
Projekt koji je Kristinu lansirao u modnu orbitu - NIVEA Cro A Porter angažirao ju je i ove sezone kao zaštitno lice svoje nove kampanje.
Ove se godine NIVEA croApoRTer@WORK predstavlja kratkim 'dokumentarnim' filmom koji konstruktivnim i antirecesijskim kadrovima egzistira na granici mode, umjetnosti i erotike. Prikriveni crno-bijeli svijet zorno predstavlja djevojku, model – današnju modnu ikonu, heroinu dostojnu izazova, spremnu na igru i nepoznato. Haljina, svojevrsni instalacijski model, djelo je dizajnera Viktora Drage.
Nakon snimanja kampanje za predstojeći NIVEA Cro A Porter, Kristina se uputila u Milano, gdje će svoju sreću okušati na kastinzima za Milanski tjedan mode, te se u Zagreb ponovo vraća 8. listopada 2009. kako bi prošetala pistom ovosezonskog NIVEA croApoRTer@WORK.
Svojom nekonvencionalnom i pomalo apokaliptičnom ljepotom oduševljava sve i zasigurno će njezino lice krasiti brojne svjetske naslovnice.