Voljeli ih ili prezirali, anatomske natikače s potpisom njemačkog brenda Birkenstock i ove su godine postale zvijezde ljetne sezone a sudeći po podacima Stylighta, poznate šoping platforme i tražilice, na dobrom su putu da postanu hit obuća jeseni
Ukrašavajući stopala slavnih trendseterica i ljudi kojima je udobnost visoko na listi priroriteta kada je riječ o odabiru obuće, sandale njemačkog brenda Birkenstock i ove su godine doživjele pravi procvat u popularnosti što je vidljivo i po ostvarenim prodajnim brojkama.
Obiteljski brend Birkenstock, koji se tijekom ljeta pohvalio rastom klikova na stranici platforme Stylight u iznosu od 31 posto, sada je spreman zakoračiti na jesensku modnu scenu sa stilom.
Dok su renomirane dizajnerske kuće poput talijanske Prade, francuskog Chanela i Louis Vuittona ovoga ljeta lansirali vlastite modele nadahnute izgledom anatomskih natikača Birkenstock, sam brend odlučio je u novoj sezoni jesen/zima lansirati posebne inačice svojih hit sandala.
U prvom redu riječ je o krznenoj inačici iznimno popularnog modela Arizona, kao i novim verzijama kultnih klompi Boston koje se već sada smatraju jednim od velikih, nadolazećih jesenskih trendova.
Tijekom posljednja tri mjeseca, prema Google trendu, modeli klompi Boston s potpisom Birkenstock posebno su doživjeli porast interesa modnih kupaca za 225 posto.
Birkenstock x Stüssy modna kolaboracija
Nakon nekoliko uspješnih suradnji s renomiranim dizajnerskim imenima poput njujorškog dvojca Proenze Schouler, Ricka Owensa i talijanske kuće Valentino, njemački brend Birkenstock 24. srpnja lansirao je ograničenu kolekciju svojih anatomskih sandala nastalih u suradnji sa popularnim streetwear brendom Stüssy, a od lansiranja navedene kolekcije na stranicama Stylighta, pretrage modnih kupaca za komadima s potpisom američkog brenda Stüssy porasle su za 327 posto (u usporedbi s posljednjim tjednom u mjesecu srpnja u odnosu na prošli tjedan kolovoza, gdje je vrhunac interesa kupaca zabilježen sredinom proteklog mjeseca).