Ako ne znate kako dovesti automobile iz EU, prepustite to profesionalcima, ali ne onima koji vas se nakon mjesec dana više ne sjećaju…
Omiljeno tržište naših tragača za rabljenima obično je - Njemačko. Tamo se nudi toliko automobila da rabljenog možete tražiti po boji, motoru, opremi, gotovo do detalja. Vrlo je popularno i belgijsko tržište zato što nudi kompletan uvid u povijest automobila. Ne samo na tehničkom pregledu, u Belgiji se kilometri bilježe čak i u autopraonicama! Zato EU razmatra da belgijski model primijeni na čitavu Europsku uniju. Recimo da ste pronašli “svoj” auto negdje u EU i da trebate samo otići i kupiti ga. Iako to zvuči jednostavno, riječ je o poslu za profesionalce jer ima puno zamki u koje možete upasti zbog neiskustva. Nažalost, ima puno “profesionalaca” koji taj posao odrade za nekoliko tisuća kuna, ali vas se ne sjećaju nakon što vam auto stane za tjedan dana. Žaliti se ne možete, naravno, nikome.
Ponude u Njemačkoj koja, eto, može biti primjer, izgledaju savršeno. Ali kada bolje proučite zaključit ćete da se dobre cijene kriju u mjestima koja su daleko od glavnih prometnih pravaca. Dobrih ponuda ima i u gorskim područjima, no auti su tamo često istučeni od kamenčića već nakon prve zime, a ako su stari pet godina već trebaju lakirerske ili čak limarske zahvate. Ako to ne znate, auto koji je lijep na fotografijama uživo će vam možda srušiti snove. Neostarovi prodajni savjetnici imaju ono presudno – iskustvo. AutoZubak Neostar možete pronaći u Splitu, Osijeku, Varaždinu, Sisku, Požegi, a tu su i tri poslovnice u Zagrebu. Prodajni savjetnici mogu s kupcem odraditi proces pronalaska vozila na mobile.de te će onda odjel nabave napraviti izračun PPMV-a i svih troškova te kontaktirati prodavatelja u EU i provjeriti vozilo. To štedi vrijeme i novac prije same kupnje, ali pogodnosti se nastavljaju I tijekom sjledeće dvije godine.
Nije naodmet znati da su u Njemačkoj zakoni vrlo strogi, ali kada po auto dolazi stranac uvijek se postavlja pitanje zna li on točno svoja prava. Praksa pokazuje da u golemoj većini slučajeva jednostavno – ne zna. Tretiraju li se jednako njemački državljani i oni iz Hrvatske, naprimjer? Ako auto ne bude kakav je bio na fotografijama i u opisu, nitko vam neće platiti put i troškove. Doći u Munchen i vratiti se znači potrošiti barem dvije tisuće kuna, ne računajući cijenu noćenja. Kako ćete provjeriti kilometražu? Kako kvalitetu laka, a da pritom budete sigurni da auto nije bio razbijen i popravljan? Ako automobil nema tvorničko jamstvo, Neostar će dati dvije godine jamstva, policu osiguranja i besplatno održavanje. To u potpunosti otklanja rizik od neplaniranih troškova i kupca potpuno osigurava od rizika.
Sva vozila mogu se kupiti na operativni ili financijski leasing u čemu će Neostarovi prodajni savjetnici pomoći te poslati ponudu leasing kući koja će napraviti kalkulaciju prema željama kupca. Jasno, treba imati na umu da odobrenje ovisi o leasing kući i bonitetu kupca te Neostar nema ništa s tim dijelom procesa.
Stoga, najbolje je posao prepustiti Neostaru koji će pronaći, dovesti, pa i registrirati i osigurati auto, čak ga i dostaviti doslovce pred vrata. Kada želite kupiti neki specifični auto nemate baš puno opcija jer je hrvatsko tržište malo i ne obiluje baš rabljenim primjercima kakve želite. Ponekad je to VW Golf ili BMW 3, a ponekad neka egzotika. AutoZubak Neostar je do sada uvezao mnogo rabljenih, skupocjenih ili egzotičnih automobila: Audi Q7, BMW 550i, BMW 520d, Audi A4 i A6 u svim mogućim kombinacijama motora, Volvo S90, Mercedes GLE i GLC… Sjajan primjer je i 500 Abarth koji osim dizajna i sjajnog naslijeđa ima i ne baš zanemarivih 180 KS. U tako malom autu to djeluje čudesno. Želite li takav kupiti, morate ga prvo pronaći negdje u Europi. Svakako s Neostarom, bit će vam lakše, povoljnije i sigurnije nego da to učinite sami.