omiljeni brend kave u regiji

Lavazza želi Hrvatskoj ponuditi savršen i autentičan talijanski espresso

11.10.2022 u 09:10

Bionic
Reading

S više od 125 godina stručnosti i rasta, Lavazza predano nastoji ponuditi najbolje iskustvo kave u svim njenim oblicima, promičući kulturu kave na talijanski način diljem Hrvatske, važnog tržišta za poslovanje

„Rođena kao mala trgovina u srcu Torina 1895. godine, Lavazza je postala jedan od vodećih igrača na međunarodnoj sceni kave. Prošlo je više od 125 godina, ali još uvijek se ponosno oslanjamo na iste dragocjene sastojke koji su transformirali ovu obiteljsku tvrtku u globalno poduzeće: strast za visokom kvalitetom i stalne inovacije, što se pokazalo savršenim receptom za uspjeh“, komentirao je Massimo Pepe, direktor Lavazze za istočnu Europu i izvozna tržišta. „Briga i strast također znače podršku i zaštitu onih koji omogućuju da najbolja kava stigne do naših domova i barova. Čuvajući zemlju na kojoj se uzgaja kava i dostojanstvo zajednica koje žive u tim područjima, čuvamo vrijednosti u cijelom lancu opskrbe kavom, osiguravajući prenošenje strasti, predanosti i brige s generacije na generaciju.”

Riječi Massima Pepea savršeno oslikavaju profil Lavazze, vrhunske talijanske ikone, simbola najautentičnijeg iskustva talijanske kave diljem svijeta. U vlasništvu iste obitelji već četiri generacije, globalna prisutnost tvrtke rezultat je više od 125 godina rasta. S više od 30 milijardi šalica Lavazza kave proizvedenih svake godine, cilj je tvrtke izgraditi bolji svijet, jednom po jednom šalicom kave, ponudom proizvoda vrhunske kvalitete dobivenih pomoću održivog modela baziranog na inovaciji, strasti, autentičnosti i stručnosti.

Ne iznenađuje da je, povijesno gledano, Lavazza inovaciju učinila zaštitnim znakom svojih poduzetničkih aktivnosti i kamenom temeljcem kontinuirane ponude najbolje moguće kave u svim oblicima. Zahvaljujući ovom naprednom i otvorenom stavu, Lavazza je uspjela prilagoditi svoju ponudu i strategiju trendovima karakterističnim za pojedino tržište, uključujući i Hrvatsku, ostajući istovremeno vjerna svojim urođenim vrijednostima.

Hrvatski gospodarski rast u posljednje je vrijeme potaknut turizmom. Istodobno, lokalni su se potrošači uvelike vratili uživanju u pauzama za kavu van kuće. S porastom vrijednosti prodaje kave u zrnu i mljevene kave u HoReCa kanalu od +13,2% u 2021. u odnosu na prethodnu godinu (izvor: Global Data, 2021.), Lavazza sada oblikuje svoju strategiju u skladu s najnovijim lokalnim trendovima potrošnje. S ciljem podizanja svijesti o brendu i širenja kulture espresso kave unutar segmenta, tvrtka nastupa u svim distribucijskim kanalima - s bogatim portfeljem proizvoda za svaki segment, osmišljenim kako bi zadovoljio raznolike potrebe i ukuse ljubitelja kave.

Sa savršenim asortimanom proizvoda koji zadovoljavaju ukuse svakog potrošača i opremom za uživanje u apsolutno najboljoj kavi, Lavazza je mnogo više od dobavljača kave. Ona je prava ikona talijanske vrhunske kvalitete koja pruža vrhunska iskustva zahvaljujući svom bogatom naslijeđu i stručnosti, uvijek iznad očekivanja. Ona je i zaštitni znak talijanske kulture kave čiji je cilj promicanje obrazovanja o kavi u cijeloj regiji i svim distribucijskim kanalima.

“Hrvatska je dragulj u sklopu istočnoeuropskog klastera, relevantno i rastuće tržište za Lavazzu na kojem težimo zauzeti vodeću poziciju”, nastavlja Massimo Pepe. “Znamo da nam je za posizanje toga ključna podrška i suradnja naših lokalnih partnera, tvrtki Orbico d.o.o. (maloprodaja i HoReCa) i Trivending Projekt d.o.o. (rješenja za kavu za urede i velike prostore s prodajnim automatima). Miješanje naše predanosti, nenadmašne stručnosti i strasti za kvalitetom s njihovim detaljnim poznavanjem tržišta ključno je kako bismo potrošačima nastavili nuditi najautentičnije iskustvo kave, kojim god distribucijskim kanalom, uvijek se prilagođavajući lokalnim trendovima i potrebama.”

Lokalni trendovi pokazuju da je Lavazza vrlo omiljen brend kave u Hrvatskoj. Tvrtka će nastaviti ulagati i inovirati na tržištu kako bi ostala blizu hrvatskih ljubitelja kave i pružila im autentičan i savršen talijanski espresso.

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Iznimno smo ponosni što smo jedan od glavnih igrača na hrvatskom tržištu kave i naš glavni cilj je zauzeti vodeću poziciju u regiji. Briga i bliska suradnja s našim lokalnim distributerima, predanost i strast, pomiješani sa stručnošću i vrhunskom kvalitetom: ovo je naš savršen recept za jedinstveno i autentično iskustvo kave”, zaključuje Massimo Pepe.