Financijska kriza uzrokovana recesijom i drastičan pad prodaje automobila počeli su uzimati svoj danak. Nakon General Motorsa i Chryslera, u stečaju je završio i karoserist Karmann
Proizvođač ponajviše poznat po svom na Volkswagenu baziranom Karmann Ghia kupeu i kabrioletu bez novca je ostao još proteklog tjedna. U nemogućnosti daljnjeg zaduživanja te kronične nelikvidnost, Karmann je bio prisiljen zatvoriti vrata svojih pogona.
Posljednji automobil koji je naputio tvornicu u Osnabrücku je Mercedes CLK. Karmann, koji je od 1949. do danas proizveo 3,3 milijuna vozila, a najpoznatiji je u posljednje vrijeme po izradi kabrioleta Spyker C8, Audi A4 i Volkswagen New Beetle, nada se da će se uspjeti restrukturirati i izvući iz stečaja.
Ipak, nemogućnost uprave da po kratkom postupku dogovori povoljnije ugovorne uvjete sa sindikatom i više od 2.200 radnika otežava ovu mogućnost.