Mjesec je oduvijek fascinirao i golicao ljudsku maštu, a sad je poslužio kao inspiracija za modele torbi koje će obilježiti ovu godinu. Iako su ih u svojim kolekcijama proteklih sezona najavili brojni dizajneri, popularnost im je tek sad uzela maha. Modni se stručnjaci slažu da nije riječ o prolaznom trendu već su one tu da ostanu, što ih čini pametnom modnom investicijom
Zbog svog karakterističnog oblika i veličine, u njih stane puno više nego u torbe koje su se nosile prethodnih sezona, a nose se na rameni ili u ruci. Nude dovoljno prostora za sve ono što nam je u ovim čudnim vremenima neophodno: maske za lice, maramice, dezinficijense i ostale neophodne sitnice.
Iako nemaju sve nove it torbe oblik polumjeseca, već po samim njihovim nazivima sasvim je jasno otkud su dizajneri crpili inspiraciju. Brend Staud koji je zadnjih sezona slavu stekao upravo zahvaljujući torbicama koje nose brojne poznate ljepotici od Kaie Gerber, Belle Hadid do Hailey Baldwin, već neko vrijeme u ponudi ima torbu nazvanu Moon, a Moonlight Bag u kolekciji ima i talijanska luksuzna modna kuća Fendi, dok je američki dizajner Marc Jacobs svoju nazvao Eclipse Bag.
Staudova torba Moon još je 2019. osvojila brojne trendseterice, a među prvima nosila ju je Kendall Jenner, što je bilo dovoljno da se zacementira it status torbe. Moon torba od tada se nalazi u svakoj novoj kolekciji ovog mladog brenda koji se na modnoj sceni pojavio 2015, a osnovan je u Los Angelesu.
Nova verzija popularne Moon torbe dobila je u nazivu pridjev Soft, a kao što joj ime govori riječ je o modelu koji nema čiste geometrijske linije i skulpturalni dizajn poput svoje poznatije prethodnice. Zbog toga Soft Moon torba jako podsjeća na klasične modele hobo torbi koji se nose na ramenu, a krase ih kraće ručke.
Pariški brend Coperni i britanski Neous također su iskoristili motiv polumjeseca u svojim kolekcijama za 2021. dok se istim primjerom poveo i njujorški brand The Row iza kojeg najuspješnije holivudske blizanke Mary-Kate i Ashley Olsen, a njihov model zove se Half Moon i ima malo apstraktniji oblik.
Da je riječ o hit torbi potvrđuju i primjeri drugih razvikanih modnih brendova kao što su Celine, Catto Catto i Nanushka , koji su također predstavili torbe u obliku polumjeseca.