Prirodni plin postaje sve važniji i popularniji izvor energije, a paleti proizvođača koji ga koriste kao pogonsko gorivo za svoje automobile odlučila se pridružiti i Mazda
Na autosalonu u Tokiju proizvođač iz Hiroshime pokazao nam je 'konceptni' automobil koji je to samo imenom. Naime preinaka je napravljena na verziji s dvolitrenim benzincem SKYACTIV koji raspolaže omjerom kompresije 14:1. Osim na plin, ova Mazda3 može standardno voziti i na benzin, pa samo ostaje za vidjeti kad će nas u salonima dočekati serijska izvedba te koliko će koštati.
Ništa manja novost nije ni Skyactiv Hybrid, Mazdin prvi hibridni automobil. Japanci nisu bili spremni podijeliti previše detalja o ovom automobilu, tek da je spomenuti dvolitreni benzinac uparen s elektromotorom nepoznatih karakteristika i nikal-metal hidridnom baterijom, čija kombinirana izlazna snaga iznosi 136 KS, a prosječna potrošnja na stotinu kilometara deklarirana je na 3,2 litre.
Hibridna Mazda3 zasad je planirana isključivo za japansko tržište.