svi VOLe aquazzuru

Meghan Markle unijela je revoluciju u obuću kraljevskih dama i sad svi nose ove divne cipele

23.11.2023 u 06:03

Bionic
Reading

Otkad je Meghan Markle u studenom 2017. kročila na zaručničko fotografiranje s princem Harryjem, u kraljevsku je obitelj donijela hrabar izbor obuće. Iako se cipele brenda Aquazzura ne ističu ekstravagancijom, ipak su se značajno razlikovale od ustaljenih modela žena iz kraljevske obitelji. Nedugo nakon toga i Kate Middleton odlučila je nositi ovaj brend, a ostale plemkinje samo su ih slijedile

Talijanski brend luksuznih cipela u zadnje vrijeme postao je omiljen odabir dama s kraljevskih dvora koje svakim svojim pojavljivanjem donose dašak glamura. Međutim, iako su Meghan Markle mnogi kudili zbog nepoštivanja protokola odijevanja, čini se da je obuvši ove elegantne cipele ipak donijela dobru odluku, na kojoj joj zahvaljuje čak i Kate Middleton!

Svima je poznato to da je kraljica Elizabeta II. voljela boje, no krojevima nije puno eksperimentirala. Ista stvar vrijedila je za odabir obuće, pa je uvijek nosila mokasinke Anello i Davide. Udobnost i umjerenost pri odabiru obuće prenosila je i na svoje nasljednice, no čini se da su se sve dame s vremenom polakomile za cipelama kojima su remenčići, antilop i visoka potpetica prioritet ispred udobnosti i predvidljivosti.

Zapravo, potpetica je tek malo viša od nekadašnjih kraljevskih salonki, ali čini razliku u postizanju kraljevske elegancije!

Tportal je i na WhatsAppu

Želite li dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati' 

Nakon što je Markle uvela talijanski brend na britanski dvor, servirala je i nekoliko upečatljivih outfita noseći crne salonke ukrašene mašnicom. Posebno zapamćen ostao je onaj koji je nosila na Dan Commonwealtha 2019. godine, kada je zeleni kaput s crnim cvjetnim ukrasima marke Erdem kombinirala s omiljenim štiklama.

Iste cipele osvojile su Kate Middleton, pa ih je i ona već nekoliko puta prošetala. Međutim omiljena britanska princeza svoju je kolekciju Aquazzurinih cipela proširila te je vlasnica čak šest modela štikli ovog brenda, među kojima je i nešto odvažniji model bijelih salonki ukrašenih zlatnim dodatcima. U efektnoj kombinaciji nosila ih je u posjetu Jamajki u ožujku prošle godine.

Brend Aquazzura proširio se cijelom britanskom kraljevskom obitelji pa ga sada nose i princeze Eugenie i Beatrice, kao i Zara Tindall. Međutim nije Ujedinjeno Kraljevstvo jedina zemlja koja luduje za cipelama ovog talijanskog proizvođača - pomama se proširila i na ostatak Europe!

Princeza Maria-Olympia od Grčke prošle godine proglašena je ambasadoricom brenda, što je samo još jedan od pokazatelja da su se Talijani nametnuli kao pravi trend.

Španjolska kraljica Letizia i nizozemska kraljica Maxima također su se pridružile grupi obožavateljica Aquazzure.

Osim što su im cipele vizualno lijepe, valja naglasiti da imaju vrhunski dizajn. Ručno su izrađene uz pristup da se na prvo mjesto stavlja udobnost, što je itekako potrebno damama koje provode cijele dane na nogama.

Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Kate Middleton
    +5
Aquazzurine cipele koje obožavaju članice kraljevske obitelji Izvor: Profimedia / Autor: Tim Rooke / Shutterstock Editorial / Profimedia

Brend osvaja ljepotom i udobnošću modela te nevjerojatno dobro isprepliće poznatu tradiciju talijanske izrade cipela s modernim poslovanjem, što itekako daje rezultate. Tako izrada cipela u njihovoj maloj tvornici u Firenci može trajati i do 10 mjeseci. Jedna visoka peta može proći kroz ruke do 120 kvalificiranih radnika, a neki od majstora i obrtnika koriste tehnike stare više od 100 godina. Polovica posla u tvornici obavlja se ručno, a strojevi se uglavnom koriste za doradu određenih aspekata modela. 'Naše cipele i dodaci napravljeni su od visokokvalitetnih materijala i kože, besprijekorno su izrađeni po načelima toskanskog majstorstva te imaju dobro definiranu i odmah prepoznatljivu estetiku. Aquazzura je aquazzurisimo! To je eksplozija talijanskog štiha, mješavina bezvremenske mediteranske elegancije s razigranom dušom', kaže Edgardo Osorio, osnivač i vlasnik brenda.

Svojim dizajnom Osorio se fokusira upravo na savršeno prianjanje svojih cipela, posebno pazeći na ravnomjernu raspodjelu težine tijela na cijelom stopalu, a dodao je i identifikacijsku oznaku - ananas - na potplat. Popularnosti brenda svakako je pridonijela podrška slavnih žena, poput Rihanne, Julianne Moore i Nicole Kidman, a odnedavno i Catherine, princeze od Walesa. Cipele s ananasom pojavljivale su se i u holivudskim blockbusterima: nosila ih je Lady Gaga u 'Dinastiji Gucci', kao i Ana de Armas u filmu o Jamesu Bondu 'Za smrt nema vremena'.