ZGODNA U KOŽI

Milana Vlaović izgleda kao curica

28.11.2012 u 15:23

Bionic
Reading

Sinoć je u Zagrebačkom plesnom centru održano predavanje Andrewa Cracknella, jednog od najutjecajnijih kreativnih direktora 60-ih godina

Osim istinitih i inspirativnih priča o pravim 'mad man' junacima, Cracknell je prepunoj dvorani predstavio svoju knjigu 'The Real Mad Man', u kojoj opisuje sam početak reklamne industrije te njen razvoj kroz desetljeća.

Andrew Cracknell proveo je većinu svoje karijere radeći u reklamnoj industriji, počevši od pripravnika copywritera u CDP-u (tada jednoj od najboljih agencija u svijetu) u kasnim 60-ima, pa sve do spajanja Batesa i JWT-a početkom 2000-ih.

Radeći kao izvršni kreativni direktor u velikim i malim, dobrim i lošim agencijama s obje strane Atlantika svih tih godina, nije bilo medija u kojem nije radio ni kategorije proizvoda za koju nije smišljao kreativna rješenja. Osvojio je gotovo sve važne nagrade na važnijim kreativnim festivalima, na kojima je često sudjelovao i kao član žirija. Reklamnu industriju napustio je nakon spajanja Batesa i JWT-a u ranim 2000-ima i od tada povremeno radi kao novinar, konzultant, komentator i prekooceanski jedriličar.

Danas, ako ne jedri po Egejskom moru ili Atlantiku, ili ako ne radi na svom novom projektu, knjizi o povijesti političke reklame, naći ćete ga ispred televizora kako viče na engleski kriket tim.

U tom zanimljivom predavanju uživali su mnogobrojni predstavnici hrvatskih PR i marketinških agencija kao što su Tomo Ricov, Nikola Žinić, Ana Petričić Gojanović, spisateljica MilanaVlaović, akademski umjetnik i glazbenik Ivica Propadalo te mnogi drugi.