Ljubitelji BMW-a znaju da BMW ne unapređuje svoje M-modele jednom kada ih izbaci na tržište, što znači da novi M3 ne bismo trebali vidjeti do 2012. Zašto onda BMW testira aktualni model na Nurburgringu?
BMW-ov M3 s izmjenama kao što su prednji spliter, stražnji spojler i, kako se čini, roll-cage uhvaćen je za vrijeme testiranja na Nurburgringu. S obzirom na to da je BMW odbacio mogućnost proizvodnje olakšanog modela CSL, moglo bi se zaključiti da je testni model zapravo komercijalna izvedba M3 GT4 trkaćeg automobila kojim se bavarski proizvođač natječe u FIA-inom GT prvenstvu.
Audi sličan poduhvat ima sa svojim R8 GT3 koji je netom počeo isporučivati kupcima. BMW-u ovo ne bi bilo prvi put da komercijalizira trkaći M3, doduše u vrlo maloj seriji. Još uvijek pamtimo E46 GTR iz 2001. koji je proizveden u svega deset primjeraka.