Kao i dosad, Britanci će jedini imati prilike uživati u najsnažnijem Lancer EVO-u pomalo neprimjerena naziva FQ400, gdje kratica FQ stoji za, khm, 'j***** brz'
Novi FQ400, kako nomenklatura sugerira, raspolaže istim dvolitrenim četverocilindrašem, no dorađenim kako bi razvijao 403 KS pri 6.500 o/min i 525 Nm okretnog momenta pri 3.500 o/min. To je, usput budi rečeno, više od 200 KS po litri obujma!
Do monstruoznog povećanja snage u Mitusbishiju su došli zahvaljujući protočnijim injektorima, novom turbopunjaču i unaprijeđenom intercooleru, protočnijem ispuhu te, naravno, remapiranom ECU-u. Ovako motorizirani Micek sprinta do stotke za samo 3,8 sekundi te postiže 250 km/h elektronski ograničene maksimalne brzine.
Mitsubishijev Super-All Wheel Control (S-AWC) integralni pogon nije diran, no zato je proširen trag kotača, a automobil leži niže nego standardna inačica na ovjesu Eibach i Bilstein te gumama Toyo Proxes R1R i 18-colnim alu-felgama.
Promjene su se dotakle i eksterijera i interijera, s agresivnijim aerodinamičkim paketom izvana te sportskim sjedalima Recaro i elementima od ugljičnih vlakana iznutra.
Cijena FQ400 u Velikoj Britaniji? 57.100 eura.