ZAŠTITNO LICE AMANA

Moda uspješnih i samosvjesnih žena njoj baš pristaje

16.11.2015 u 20:11

Antonija Stupar Jurkin zablistala u kampanji branda AMAN

Izvor: Promo fotografije / Autor: AMAN

Bionic
Reading

Antonija Stupar Jurkin zaštitno je lice prve modne kampanje brenda Aman. Nakon uspješnog predstavljanja na proteklom BIPA Fashion.hr-u, Aman se modnim sladokuscima predstavio i kampanjom ispred koje za ovu novu zvijezdu na domaćoj modnoj sceni stoji prekrasna RTL-ova voditeljica

'Martina i ja smo dugogodišnje kolegice, ali i prijateljice, pa je i do suradnje spontano došlo. Od početka sam znala da ima sjajan talent za modu i drago mi je što se nakon toliko godina rada upustila u ovu avanturu. Još mi je drago da je baš mene odabrala za svoju prvu kampanju! A što se tiče modela - već sam ponosna vlasnica nekih komada Amana! Svi komadi su krasni i nosivi i svatko će pronaći nešto što će se moći uklopiti u njihov stil', kazala je Antonija, a kao uspješna mlada žena odlično se snašla u ulozi Amanove ambasadorice jer je u svakoj prilici i uz sve poslovne i obiteljske obaveze uvijek besprijekorno ženstvena i glamurozna.

'Filozofija brenda vrlo je jednostavna - žene se žele lijepo odijevati svaki dan i u svakoj prilici te pritom biti posebne i zamijećene. Aman donosi eleganciju s dozom stava i time otvara prostor osobnom potpisu i transformaciji u stil žene koja ga bira. Amanove komade možete zamisliti na ženi koja odlazi na poslovni sastanak u Zagrebu, na večeru u Parizu ili izlazi u klub u New Yorku', kazala je dizajnerica Martina Budek, a karijeru na RTL-u, na kojem je od početaka emitiranja radila kao producentica magazinskog i informativnog programa, ove jeseni zamijenila je onom modnom.

Uz neizostavne haljine, Aman je predstavio mnoštvo zanimljivih statement komada - kaputa, jakni, hlača i tunika - a ova priča o luksuznoj odjeći u svakodnevnom životu sjajno je zaokružena izborom Antonije Stupar Jurkin kao zaštitnog lica za brend namijenjen uspješnim, samosvjesnim i modno osviještenim ženama.