PROMJENE NA VRHU

Modna kuća Calvin Klein ostala bez dizajnera

20.04.2016 u 11:20

Bionic
Reading

Potresi na modnoj sceni nastavljaju se nakon što je Alexander Wang napustio Balenciagu, Alber Ebaz modnu kuću Lanvin, Raf Simons otišao iz Diora, a sad je i modna kuća Calvin Klein objavila da kompaniju napuštaju kreativni direktor ženske kolekcije Francisco Costa, kao i kreativni direktor za mušku odjeću Italo Zucchelli

Promjene na vrhu došle su u isto vrijeme kad je iz kompanije objavljeno da planiraju implementirati novu globalnu strategiju kojoj je cilj ujediniti sve njihove brendove. Sličan potez već su povukli Burberry, Marc Jacobs i Donna Karan.

'Kreativna strategija obilježava početak drugog značajnog poglavlja u nasljeđu brenda Calvina Kleina od umirovljenja gospodina Calvina Kleina. Želio bih se zahvaliti Franciscu i Italu za njihovu odanost Calvin Klein brendu i svemu što su postigli tijekom proteklog desetljeća. Obojica su dali značaj doprinos tome što je Calvin Klein postao globalni lider u modnoj industriji, a to su radili s posvećenošću, fokusom i kreativnošću', rekao je CEO Calvin Klein kompanije Steve Shiffman u službenom priopćenju.

Brazilac Costa došao je u Calvin Klein 2001. nakon što je radio za Oscara de la Rentu i Gucci koji je tad vodio Tom Ford, a dizajniranje ženskih kolekcija preuzeo je 2003. Zucchelli je u Calvin Klein stigao 2004. nakon što je zanat pekao u brendu Jil Sander.

Sve se glasnije šuška da bi na mjesto novog kreativnog direktora koji će pod sobom imati i ženske i muške kolekcije, mogao sjesti Raf Simons, bivši kreativni direktor Diora i Jil Sander.

U protekloj godini Calvin Klein zabilježio je rast prodaje, a to u kompaniji objašnjavaju novom medijskom strategijom u kojoj su za kompaniju vezali najutjecajnija imena društvenih mreža, u prvom redu Kendall Jenner, ali i pop zvijezdu Justina Biebera. Tim potezom pak nimalo nije oduševljen osnivač brenda, Calvin Klein koji je ovih dana kritizirao brend koji nosi njegovo ime, baš zbog angažmana reality zvijezde/modela, Kendall Jenner.

'Siguran sam da je ona draga mlada žena, ali ja to nikad ne bi napravio, čak ni danas. Danas modele plaćaju na temelju toga koliko sljedbenika imaju. Dobivaju angažmane ne zato što predstavljaju samu bit tog dizajnera, a to je ono što sam nekad tražio, već zbog toga koliko ih ljudi prati na društvenim mrežama. Mislim da dugoročno to neće ići. To nije dobra formula za uspjeh proizvoda koji želite prodati', mišljenja je Klein.