Poznati britanski brend obuće Clarks udružio je snage sa španjolskom Zarom, za novu suradnju u kojoj su klasični modeli cipela i čizmi ovog brenda predstavljeni u novom ruhu
Predstavništvo Zare reklo da je jedan od ključnih elemenata nove kolekcije, koja uključuje mušku, žensku i dječju liniju obuće, ‘interpretacija kultnih modela korištenjem debelih potplata od krepa kako bi bila jedinstvena'.
Britanski brend Clarks, najviše poznat po modelima cipela Wallabee i čizmama Dessert Boot, lansirao je 15 novih stilova, dostupnih za online kupnju na stranicama Zare i 98 zemalja diljem svijeta, uključujući Hrvatsku, a iako je tek lansirana, pojedini modeli već se mogu pohvaliti statusom rasprodanog artikla.
Cijene modela u suradničkoj kolekciji Zare i Clarksa sežu od 670, koliko iznose najjeftinije dječje cipele, do 1122 kuna, koliko najviše iznose modeli u predstavljenoj ženskoj i muškoj liniji.
Zahvaljujući pandemiji, brend Clarks posljednjih godina nosio se s financijskim poteškoćama, no kako su javnost izvjestili u studenom, bilježe povećanje potražnje potrošača na svim svojim tržištima.
Partnerstvo s najuspješnijim brendom iz grupacije Inditex, Clarksu bi trebalo povećati dobit u poslovanju. Do 29. siječnja prošle godine, osigurao je operativni profit od 61,7 milijuna funti, u odnosu na gubitak od 162,2 milijuna funti u pandemijskim godinama.