SUVREMENA IKONA STILA

Modni dizajneri i brendovi žele samo nju: Tajna uspjeha Olivije Palermo

11.04.2017 u 12:17

Bionic
Reading

Uspjeti u modnoj industriji nije nimalo lako, no krojiti modne trendove, nositi skupe dizajnerske brendove i biti plaćen za to te oko svog stila izgraditi zavidnu karijeru, to može samo Olivia Palermo. Trendseterica i modna blogerica progovorila je o svom putu do uspjeha, o tome zašto vježba dok ostali spavaju te, naravno, modi koja život znači

Jedna od vodećih svjetskih modnih blogerica i trendseterica koja odlučuje o tome što će postati in, a što out, ima sposobnost zbog koje mnogi dizajneri žude vidjeti je u svojoj odjeći. Ono što odjene Olivia Palermo rasproda se u 24 sata, a na njenom profilu na Instagramu prati je vojska od gotovo pet milijuna fanova koji upijaju svaki njezin stajling, modni savjet ili reklamu brenda koji promovira. Fanovi je, kako otkriva za Net-A-Porter, prate po cesti s molbama da se fotografira s njima, a nerijetko se dogodi i da je prate i u toalet dok je u javnosti ili čak ulaze za njom u lift zgrade u kojoj stanuje.

Iako danas uživa svjetsku slavu i puni prve redove na svim tjednima mode, otkriva kako nije lako bilo doći do onoga što ima danas. Kao djevojčica odrastala je s poremećajem koncentracije što joj je otežavalo učenje te su joj svakodnevni školski zadaci predstavljali izazov.

'Morala sam stvoriti svoj sustav podrške', rekla je Olivia Palermo kojoj je danas podrška i njezin suprug, 39-godišnji njemački model Johannes Huebl s kojim je nakon šest godina veze uplovila u bračnu luku 2014. godine.

Olivia tvrdi kako voli svoju privatnost pa stoga cijeni i poštuje tuđu. Imena prijatelja s kojima se druži ne voli spominjati, a o politici ne voli govoriti jer smatra da bi politika trebala biti osobna stvar.

Kada pogledamo njezine fotografije na društvenim mrežama, ne možemo ne zapitati se pogriješi li ikada. Paparazzi još nisu zabilježili nijednu fotografiju na kojoj je pripita ili razodjevena, upravo suprotno, uvijek je odjevena bez greške od glave do pete. Ako se pitate u čemu je nećete vidjeti odjevenu, odgovor možete potražiti ovdje.

'Odrastala sam odgajana s puno discipline. Oduvijek sam težila tome da budem najbolji uzor sebi i roditeljima', rekla je Olivia koja, čini se, zaista zna što je to red, rad i disciplina. Dok većina nas spava, ustaje ranije i započinje dan treningom po programu Tracy Anderson koji traje 75 minuta.

'Ako moram izaći iz kuće u šest, vježbat ću ranije', rekla je Palermo. Vježbanje u 4:45, zaista? Još ako tome oduzmemo vrijeme utrošeno na tuširanje i odijevanje, Olivia vježba dok je ostatak svijeta još u fazi REM sna. To je predano čak i za nekoga iz modne industrije.

Tridesetjednogodišnja trendseterica živi od mode, stoga ne čudi činjenica da joj se cijeli život vrti oko mode, što privatno, što poslovno. Poznata je po prepoznatljivim modnim trikovima poput slojevita odijevanja ispod remena ili taktičkog odabira nakita te po lukavom i specifičnom miješanju pristupačnih high street i luksuznih brendova.

Njezini modni odabiri nikada nisu prenapadni, a istovremeni nisu ni nezamijećeni, umije razgovarati sa ženama svih dobnih skupina i različitih slojeva društva, vodeće je lice uličnog modnog brenda Coast, ima gomilu fanova i modnih angažmana, a dizajneri se trgaju za nju. Kako joj to polazi od ruke?

'Ključ je u miješanju i slaganju', opisala je Olivia svoj look. 'Moja je teta znala reći – Ako je odlično, odlično je – i nema veze koliko košta', dodala je Palermo koja ističe kako je moda stvorena za svaku ženu, a više od svega voli vidjeti na ženi sjaj u njenim očima kada hoda odjevena u ono u čemu se odjeća sjajno.

'Volim vidjeti sjajno odjevenu ženu koja hoda ulicama New Yorka pršteći samopouzdanjem. Tad pomislim – Tako treba, djevojko!' rekla je Palermo koja je trenutačno glavno lice brendova Aerin, Max Mara, Max & Co., Banana Republic, a odnedavno je i zaštitno lice švicarskog brenda luksuznih satova Piaget.

Njena uloga brend ambasadorice je ta da fotografira odjeću, stilizira kampanje za te brendove i promovira njihove proizvode na svojoj službenoj web-stranici. Jednostavno rečeno, stavlja njihove proizvode pod povećalo i osigurava im prodaju u tren oka.

Svojih pet minuta slave dobila je 2006., kada ju je poznati njujorški fotograf Patrick McMullan primijetio na jednom društvenom događanju, fotografirao ju je i predstavio kao in djevojku. Dvije godine kasnije, tada 22-godišnja Olivia pridružila se reality showu The City koji je bio nešto poput 'Gossip Girl' uživo.

Od neiskusne trendi tinejdžerice koja se uspjela progurati na događaj na kojem moraš biti viđen, Palermo je postala žena koja kroji modne trendove i čiji je ukus cijenjen poput stranica Voguea te prisustvuje svim važnijim događajima u gradu.