Nova 911-ica bolja je u svakom pogledu od svojeg prethodnika, no je li to dovoljno da se barem nakratko riješi japanske napasti?
GT-R je kamenčić u Porscheovoj cipeli otkad ga je Nissan lansirao prije pet godina. Dok smo iz Stuttgarta dočekivali kojekakve varijante i specijalne izvedbe 911-ice, Nissan je iz godine u godinu unapređivao 'Godzillu'.
Posljednje izdanje razvija 550 KS iz turbopunjenog V6, što je, zahvaljujući inteligentnom pogonu na sva četiri kotača i automatiziranom mjenjaču s dvije spojke, te elektronici, dovoljno za sprint do stotke u svega 2,8 sekundi.
Standardna 911-ica pak razvija 400 KS iz atmosferskog šesterocilindričnog boksera, dok snagu kanalizira na stražnje kotače putem ručnog mjenjača.
No, Porsche je čak 335 kilograma lakši, a koji automobil je brži na zavojitoj stazi autodroma u Bedfordu otkrit će vam Tiff Needel.
Pogledajte.