Antonija Stupar i Pamela Ramljak postale su slika i prilika omiljene dječje igračke, lutke Barbie. Srećom, samo na jedan dan
Najdražu igračku iz djetinjstva, koja već godinama predstavlja ideal ljepote, oživjele su voditeljica Antonija Stupar Jurkin i pjevačica Pamele Ramljak u kampanji Barbie ROCKS by Franić.
'I meni su Barbie lutkice, baš kao i svim djevojkama, obilježile dobar dio djetinjstva. Ne mogu opisati kako je zabavno bilo transformirati se u svoje idole iz djetinjstva, pa bar na jedan dan', rekla je voditeljica Antonija Stupar Jurkin koja se u rukama svoga frizera Zvonimira Franića osjećala sigurnom za takvu promjenu.
'Zvonimira poznajem već jako dugo jer on je zaslužan za moj svakodnevni izgled na malim ekranima. Ipak, i mene je iznenadio ovom vrckavom, šarenom i kreativnom kampanjom. Zapravo, format emisije koju vodim zahtijeva jednostavnu i elegantnu frizuru, a Barbie... ona je jednostavna i elegantna, ali puno više od toga. Ona je vesela i neobična, jarkih i intenzivnih boja, ali uvijek njegovana i fina', kaže lijepa voditeljica, žalosna što taj Barbie look ne može oživjeti na malim ekranima.
'Zvonimir je, otkako je otvorio svoj salon, napokon pokazao svoju originalnost i jedinstvenost. Mogu reći da smo oboje u svojim počecima samostalnoga rada i drago mi je da krećemo zajedno', ispričala je Pamela Ramljak.
U ulozi barbika obje su se djevojke, kaže Zvonimir, izvrsno snašle. 'Htjeli smo u kampanji koja će obilježiti početak moga samostalnoga rada donijeti u Hrvatsku novi trend koji se već udomaćio na stranom tržištu, ali uz osobni pečat i dviju snažnih žena iz različitih branši javnoga života', objasnio je Zvonimir.