Možda se ne sjećamo kad nas je Honda posljednji put ugodno iznenadila nekim sportskim automobilom, no zato je njen službeni tuner Mugen tu da nas zaintrigira
Hondin hibridni CR-Z nije baš postigao očekivani efekt na tržištu, što novinari redom predbacuju mlakom pogonskom sklopu koji iz benzinskog i elektromotora izvlači tek 120 KS. Suvišno je reći da s takvom konjicom pod poklopcem, odnosno nedostatkom iste, CR-Z baš i nije cestovna raketa, no zato je Mugen tu da promijeni to.
Japanska tunerska kuća je pomoću turbopunjača izvukla gotovo 200 KS iz benzinsko-električne jedinice, a istovremeno je olakšala automobil za više od 50 kilograma. Rezultat je sportski kupe koji je performansama na tragu posljednje generacije Civic Type-R-a, koja je nedavno završila u ropotarnici povijesti. To znači manje od sedam sekundi do 100 km/h te više od 200 km/h maksimalne brzine.
Detalji zasad nisu poznati, no u Mugenu se pravdaju da je njihov CR-Z ionako još uvijek u konceptnoj fazi. Tko će dočekati da dođe u serijsku?