Razmišljate o novom trosjedu ili uređenju spavaće sobe, ali mislite da pretjerujete? Ovaj otkačeni grafikon pokazat će vam koliko ljudi razmišlja poput vas
Jedan od najuzbudljivijih trenutaka kod kupnje stambenog prostora je kako ga urediti i stvoriti vlastiti dom.
Kreativni tim tvrtke Wayfair složio je zgodne grafike koje prikazuju zašto i kako ljudi u Velikoj Bitaniji kupuju određenu vrstu namještaja.
Tako primjerice 60 posto ljudi kupuje isključivo novi namještaj. Kod opremanja stana ili kuće namještajem na prvom su mjestu kreveti i madraci, pa garniture i fotelje za dnevni boravak, a zatim dolaze ostale stvari.
Dok 48 posto žena same uređuju svoje domove, u tu se avanturu upušta samo 26 posto muškaraca. Većina ljudi prvo uređuje kuhinju, zatim spavaću i dječju sobu, pa ostale prostorije.
Istraživanje pokazuje i da s godinama sve češće biramo novi, a ne rabljeni i polovni namještaj. Tako 63 posto ljudi u dobi iznad 55 godina kupuje sve novo, dok je kod mlađih, u dobi od 18 do 25 godina, taj postotak samo 36. Možda iznenađuje, ali muškarci kupuju puno više novih stvari od žena.
Infographic by Wayfair